عمارت 228 متری شرکت بنتلی در حال ساخت است

عمارت 228 متری شرکت بنتلی در حال ساخت است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۵ | ۱۴۰۰/۰۱/۲۹

شرکت خودروسازی بریتانیایی فوق لاکچری بنتلی اظهار کرده که قصد دارد اولین اقامتگاه با برند بنتلی را در جهان در ایالت فلوریدا آمریکا احداث کند. این اقامتگاه مجلل که بنتلی Residences نام دارد، یک برج فوق لاکچری مسکونی بوده که با همکاری کمپانی Dezer Development توسعه و طراحی یافته است.

به گزارش اخبار ساختمان، همانند برج پورشه دیزاین و Armani/Casa، برج مسکونی بنتلی Residences هم در ساحل Sunny Isles میامی ساخته خواهد شد. این برج فوق مجلل در زمینی به مساخت بیش از 27 هکتار در مقابل اقیانوس و در ساحل زیبای میامی احداث خواهد شد که این زمین جزو متعلقات کمپانی Dezer Develpment بوده که بی شک یکی از بزرگترین هلدینگ ها در زمینه متعلقات و ملک در ایالت فلوریدا آمریکا محسوب می شود.

همکاری با بزرگترین مهندسان و معماران جهان

کمپانی Dezer Development و بنتلی برای طراحی این برج با یکی از بزرگترین شرکت های طراحی معماری جهانی یعنی Sieger Suarez Architechts همکاری می کنند تا این برج لوکس 60 طبقه با ارتفاع 228.3 متری را طراحی کنند.

قرار است که در این برج بیش از 200 آپارتمان فوق لوکس ساخته شوند که در ساخت آنها از بهترین متریال و مصالح استفاده خواهد شد و بنتلی وعده داده که بهترین و جذاب ترین طراحی را برای این آپارتمان ها اعمال خواهد شد. به عبارت دیگر طراحی این برج مانند محصولات بنتلی فوق لاکچری بوده و درست مانند خودروها، از مواد اولیه پریمیوم در ساخت آن استفاده خواهد شد.

 



این سازه مجلل دارای یک آسانسور خودرو تازه اختراع شده است و در هر آپارتمان گاراژی با ظرفیت چند خودرو مخصوص به خود را دارد تا بتواند خودروهای بنتلی خود اعم از کانتیننتال، بنتایگا تا فلایینگ اسپور را پس از یک رانندگی لذت بخش در ساحل زیبای میامی، در پارکینگ جا دهد. یقینا تمامی واحدهای مسکونی این برج لوکس دارای ویو رو به اقیانوس هستند که این امکان به لطف شکل استوانه ای برج بنتلی و پنجره های تمام قدی کف تا سقف این برج زیبا محقق شده است.

از جمله دیگر ویژگی های آپارتمان های مجلل برج بنتلی می توان به بالکن اختصاصی، استخر، سونا و دوش در فضای بار اشاره کرد. یقینا این برج فوق لوکس مجلل بدون سالن ورزشی، بار نوشیدنی، حوزچه آب معدنی و رستوران به عنوان تجهیزات در دسترس برای عموم واحدهای مسکونی معنی پیدا نمی کند.

زمان تکمیل برج بنتلی

قرار است که برج مسکونی مجلل بنتلی در سال 2026 تکمیل شود و آغاز عملیات ساخت بنای این برج از سال 2023 آغاز می شود.

به گفته بنتلی، این برج مطابق با مقررات Florida Green Building Council ساخته می شود که این بدان معناست که در ساخت این برج تنها از مواد اولیه دوستدار محیط زیست استفاده می شود و نورپردازی این برج به منظور حفاظت از لاکپشت های دریایی در معرض انقراض نیز کاهش خواهد یافت. همچنین این برج در راستای کاهش مصرف انرژی نیز طراحی می شود.

motor1


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman