یک کارخانه سیمان در همدان نقره داغ شد

یک کارخانه سیمان در همدان نقره داغ شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۵ | ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۴۶ میلیاردی یک کارخانه سیمان در همدان خبر داد و گفت: گرانفروشی ۴۵ تن سیمان دلیل جریمه میلیاردی این کارخانه سیمان بود.
به گزارش اخبار ساختمان، داریوش جودکی اظهارکرد: این کارخانه در هر تُن سیمان ۵۰۰ هزار ریال گرانفروشی کرده بود که در تعزیرات حکومتی همدان محکوم شد.

وی تصریح کرد: حسب گزارش سازمان صمت همدان مبنی بر گرانفروشی یک واحد تولیدی سیمان مشخص شد از تاریخ ۲۲ فروردین امسال بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت سیمان پاکتی به میزان هرتُن ۵۰۰ هزار ریال کرده که این کار افزایش نرخ سیمان در بازار مصرف و اخلال در نظام عرضه این محصول را به همراه داشته است.

جودکی افزود: شعبه هیأت بدوی این اداره کل اتهام یاد شده را محرز تشخیص و این واحد را به پرداخت مبلغ ۴۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که پس از تأیید رأی در شعبه تجدید نظر استان پرونده هم اکنون در اجرای احکام اداره کل در حال اجراست.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir پل ارتباطی مردم با تعزیرات حکومتی برای گزارش تخلفات و شکایات است.

ایسنا

برچسب ها:

همدان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman