استاندار سمنان خبر داد:

آغاز احداث طرح نهضت مسکن در سمنان

آغاز احداث طرح نهضت مسکن در سمنان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۰ | ۱۴۰۰/۰۸/۲۶

استاندار سمنان از آغاز عملیات اجرایی احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن هم‌زمان با سفر رئیس‌ جمهور به این استان خبر داد و گفت: عملیات احداث ۹۶ واحد مسکونی در استان سمنان آغاز شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، سید محمدرضا هاشمی در حاشیه جلسه شورای ملی مسکن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلنگ احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن به زمین خورده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 18 هزار و 72 نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند گفت: از بین 21 شهر استان سمنان برای 12 شهر سایت ثبت‌نام باز شده است.

استاندار سمنان با اشاره به ثبت‌نام افراد متقاضی در شهرهایی که سایت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن آن‌ها باز شده است استان سمنان گفت: تامین زمین در این 12 شهر از چند طریق در دستور کار است.

هاشمی افزود: تغییر کاربری، الحاق از حریم به محدوده و زمین‌های مازاد دولتی از جمله‌ راه‌های تأمین زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در 12 شهر استان سمنان است.

وی با بیان اینکه سایت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن برای سایر شهرهای استان سمنان نیز به تدریج بازگشایی می‌شود گفت: با تامین زمین مورد نیاز بلافاصله سایت ثبت‌نام باز می‌شود.

تسنیم

برچسب ها:

نهضت ملی مسکن ،سمنان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman