فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

27هزار مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف شد

27هزار مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۳ | ۱۴۰۰/۱۰/۰۴

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در یک ماه گذشته بیش از ۲۷ هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شد، گفت: در این راستا تعداد ۱۰ نفر از افراد سودجو به مرجع قضایی معرفی شدند.
به گزارش اخبار ساختمان، سردار "دلاور القاصی‌مهر"، اظهار کرد: دریک ماه گذشته با هماهنگی مرجع قضائی و در اقداماتی منسجم با همکاری سازمانهای ذیربط عملیات تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و آزادسازی اراضی در سطح استان در دستور کاریگان حفاظت سازمان ملی و مسکن ایلام قرار گرفت.

وی افزود: در این مدت ۱۰ مورد از اراضی ملی در سطح استان ،به متراژ تقریبی ۲۷ هزار و ۸۳۴ متر مربع، که توسط افرادی با شیوه و شگرد تخریب منابع و حصارکشی اقدام به تصرف اراضی ملی کرده بودند شناسایی و رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه در این راستا تعداد ۱۰ نفر از افراد سودجو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند، گفت: ارزش اراضی رفع تصرف شده طبق نظر کارشناسان ۲۳۳ میلیارد ۹۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از استان را دارند، ابتدا از ادارات راه و شهرسازی شهرستان محل سکونت خود استعلام گیرند، تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

القاصی‌مهر،با تاکید به مبارزه جدی نیروی انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و دولتی را دارند، خاطرنشان کرد: اراضی ملی و دولتی متعلق به تمام نسل ها است و حفظ آنها وظیفه همگان است، لذا از شهروندان عزیز تقاضامندیم در صورت مشاهده چنین مواردی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی یا سامانه پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

ایسنا

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman