نکات مهم در خرید انواع کانکس پیشرو کانکس

نکات مهم در خرید انواع کانکس پیشرو کانکس
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۱۶ | ۱۴۰۰/۱۱/۱۰

کانکس یک سازه پیش ساخته می باشد که قابلیت جابجایی دارد ولی در زمان خرید موارد گوناگون و متفاوتی در رابطه با آن مطرح می‌شود که در بسیاری از آنها شبیه به هم هستند اما مسائل کاربردی مثل استفاده از ساندویچ پانل یا قسمت‌های متفاوت نیز برای آنها وجود دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، کانکس ها جز یکی از کالاهایی به شمار می روند که امروزه بسیار پر طرفدار شده‌اند و قطعاً با افزایش مشتری و تولید کنندگان در زمان خرید کانکس ممکن است با ویژگی های متفاوت و با پیشنهادات مختلف روبرو شویم که سبب شود خرید برای ما کمی دشوار شود و نیاز باشد که وسواسی به خرج دهیم؛ اما شما می توانید با داشتن اطلاعات لازم و کافی در زمان خرید انواع کانکس و کانتینر بهترین محصول را خریداری کنید و از آن استفاده نمایید البته وجود تبلیغات مختلف نیز می تواند این امر را برای ما دشوار تر نماید؛ به همین جهت برای اینکه به صحت شعارهای تبلیغاتی برسیم باید بررسی دقیق و ارزیابی لازم را انجام بدهیم.

 

با توجه به اینکه کانکس جزء محصولی به شمار نمی رود که ما به صورت مداوم برای خرید آن اقدام کنیم به همین جهت در زمان خرید محصول عموماً اطلاعات صحیح نداریم و نمی توانیم انتخاب درستی را داشته باشیم پس در ادامه این مطلب شما می توانید نکات مهم و کلیدی که نیاز است در زمان خرید کانکس مد نظر داشته باشید را مطالعه کنید تا بهترین خرید کانتینر و کانکس داشته باشید.

 

پیشرو کانکس

 

چگونه یک کانکس خوب بخریم؟

 

کانکس یک سازه پیش ساخته می باشد که قابلیت جابجایی دارد ولی در زمان خرید موارد گوناگون و متفاوتی در رابطه با آن مطرح می‌شود که در بسیاری از آنها شبیه به هم هستند اما مسائل کاربردی مثل استفاده از ساندویچ پانل یا قسمت‌های متفاوت نیز برای آنها وجود دارد.

 

به همین جهت شما نمی توانید با توجه به ظاهر و شکل کانکس آنها را تشخیص بدهید و حتماً باید در زمان خرید لیستی از مشخصات فنی کانکس را در اختیار داشته باشید تا بتوانید تمامی موارد را با یکدیگر بررسی و مقایسه کنید و با توجه به نیازتان یک انتخاب صحیح انجام بدهید.

 

برخی از افراد باوجود اینکه تجربه هم دارند اما در زمان خرید دچار اشتباه می‌شوند و فقط ابعاد کانکس را در نظر می گیرند بدون اینکه به آیتم‌های دیگر کانکس توجه کند یک کانکس بی کیفیت با طول عمر کم را خریداری می نماید که قطعاً در زمان کمی می توانند از آن استفاده کنند. در زمان خرید باید با توجه به نظر کارشناسان اقدام کرد.

 

در یک جمع بندی کلی در زمان خرید کانکس باید به این ترتیب عمل کنید که ابتدا نوع سازهای را که نیاز دارید مثلاً نگهبانی، مسکونی، ویلایی، اداری و... را مشخص کنید و همچنین ابعاد مد نظرتان را تعیین کنید سپس اطلاعات اصلی آن را دریافت نمایید و قیمت‌ها را نیز به صورت دقیق یادداشت کنید بعد با در نظر گرفتن مشخصات فنی نسبت به مقایسه کانکس ها اقدام کنید تا بتوانید با توجه به میزان بودجه و کاربری خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

البته تولیدکنندگانی را برای خرید انتخاب کنید که به شما مشاوره صادقانه می‌دهند و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهند و از اعتبار ویژه و سابقه کار مناسبی نیز برخوردارند که تضمین کننده دریافت یک محصول خوب برای شما خواهد بود و همچنین پس از خرید نیز پاسخگوی سوالات شما هستند و خدمات پس از فروش به شما ارائه می دهند.

 

راهنمای خرید کانکس پیشرو کانکس

 

پس از اینکه به موارد فوق توجه کردید نیاز است که به نکات مهم قرارداد و پیش فاکتور نیز دقت کنید. با توجه به اینکه کانکس ها از تجهیزات متفاوت و ترکیب مصالح مختلف حاصل می شوند شما باید در زمان خرید مشخصات فنی یا پیش فاکتور فروشنده را به صورت دقیق بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام این موارد برای شما شفاف سازی شده است چرا که هر تغییری می‌تواند بر روی کیفیت کانکس شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد و البته بر روی طول عمر سازه و قیمت آن نیز تأثیرگذار خواهد بود که تشخیص تفاوت آن ها از روی تصویر ارسالی یا نگاه ابتدایی غیر ممکن است پس باید مشخصات فنی سازه را در نظر بگیرید.

 

شما باید اگاهی کامل از نوع شاسی، نوع اسکلت، نوع درب و پنجره، نوع مصالح کف سازی، عایق جداره ها، پوشش خارجی بدنه، پوشش داخلی، سیم کشی، کفپوش، قلاب، اتصال جزئیات، محل تحویل، زمان تحویل، نظارت را بدست بیاورید و سپس برای خرید اقدام کنید.

 

کیفیت یا قیمت؟

 

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که در زمان خرید بهتر است به کیفیت کانکس دقت کنیم یا قیمت؟ متاسفانه برخی از افراد تنها به ارزانی کانکس دقت می کنند اما این گزینه می تواند یک خرید اشتباه را برای شما رقم بزند با وجود اینکه قیمت و کیفیت دو شاخصه متقابل هستند و هر سازهای اگر با کیفیت بالایی ساخته شود به این معنی نیست که حتما باید قیمت گزافی نیز داشته باشد و باید قیمت منصفانه برای آن در نظر گرفته شود مگر اینکه شما از فروشندگان و کارگاه های خریداری کنید که تنها به فکر سود رسانی به خودشان هستند؛ پس کیفیت مطلوب و قیمت متناسب با کیفیت می تواند یک خرید عالی را از پیشرو کانکس برای شما داشته باشد. منظور از کیفیت مطلوب یعنی کانکس دارای طول عمر متناسب بوده و از هر نظر هماهنگی با کاربری مدنظر بدون افت کیفیت در طول زمان استفاده را داشته است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman