بهترین وب سایت خرید سنگ ساختمانی کجاست؟

بهترین وب سایت خرید سنگ ساختمانی کجاست؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۴ | ۱۴۰۰/۱۲/۰۸

امروزه وب سایت های متعددی هستند که در زمینه فروش سنگ ساختمانی فعالیت می کنند و می توانید در این وب سایت ها قیمت انواع سنگ ساختمانی را مشاهده کنید.

به گزارش اخبار ساختمان، امروز وب سایت های متعددی هستند که در زمینه فروش سنگ ساختمانی فعالیت میکنند و میشه توی این وب سایت ها قیمت انواع سنگ ساختمانی را مشاهده کرد. یکی از ایراداتی که به این سایت ها وارده اینه که اولا همه سنگ ها با سورت های مختلف را شامل نمی شوند و در ثانی این قیمت ها ممکنه واقعی نباشند و بیشتر از قیمت کارخانه سنگبری که تولید کننده سنگ هست باشند. یا حتی ممکنه در صورت تماس با این شرکت ها قیمتی که به شما اعلام میشه از قیمت درج شده در سایت متفاوت باشه. ما با تاسیس وب سایت ایران اسلب سعی کردیم به یک مرجع برای استعلام قیمت سنگ ساختمانی تبدیل بشیم و مشکلاتی را که بهش اشاره شد را رفع کنیم. در ادامه به نحوه اجرای کارها در ایران اسلب اشاره خوهیم کرد.

بهترین وب سایت خرید سنگ

تشکیل تیم خرید سنگ

با آگاهی از این مسئله سعی کردیم نسبت به رفع اون اقدام کنیم، بنابراین یک تیم خرید مجرب، آموزش دیده و با سابقه مرتبط در صنعت سنگ ساختمانی تشکیل دادیم و اون ها را موظف کردیم که در یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی فعال در زمینه سنگ ساختمانی در خاورمیانه و حتی دنیا یعنی شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان فعلایت کنند. وظیفه این تیم اینه که با ایجاد ارتباط خوب با صاحبان کارخانه های سنگبری و انبار دارها، نسبت به عکس برداری و استعلام قیمت از سنگ ها اقدام کنند.

این تیم به تک تک کارخانه های سنگبری در شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان سر میزنه و بعد از  عکس برداری از محصولات مطمعن میشه که همه قیمت ها یک سنگ در سورت ها مختلف را جمع آوری کرده.

سامانه آنلاین استعلام قیمت سنگ ساختمانی

کار همینجا تمام نمیشه، ما در ایران اسلب یک سامانه اینترنتی طراحی کردیم، ماموران خرید ما موظف هستند تمام محصولاتی که عکاسی و استعلام قیمت می کنند را وارد این سامانه کنند.

در هنگام وارد کردن این محصولات توسط تیم خرید اطلاعات بسیار مفیدی مانند نام کارخانه سنگبری،شماره تماس مدیریت یا واحد بازرگانی،سنگ ها و محصولات موجود در آن کارخانه همراه با قیمت های آن ها در سامانه ثبت می شوند.

سامانه آنلاین استعلام قیمت سنگ

به روز بودن اطلاعات در سامانه خرید سنگ ایران اسلب

همچنین تیم خرید موظف است بصورت دوره ای به این کارخانه سر بزند و اطلاعات موجود  در سامانه را بروزرسانی کند،بنابراین قیمت ها و اطلاعات تماس موجود در سامانه همیشه به روز است و شما میتوانید با خیال راحت به دنبال سنگ مورد نظر خود در ایران اسلب بگردید. 

شما میتوانید با سر زدن به این سامانه نه تنها از قیمت روز سنگ ساختمانی مطلع شوید بلکه با تهیه اشتراک حتی قادر خواهید بود که اطلاعات تماس بزرگترین تولید کننده های سنگ ایران را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

افزایش دانش و آگاهی مشتریان سنگ های ساختمانی

دغدغه های ما برای صنعت سنگ کشور در همین نقطه تمام نمی شود. ما فکر کردیم شاید خیلی از مصرف  کنندگان معمولی و حتی مصرف کنندگان باتجربه اطلاعات خوبی در زمینه سنگ های ساختمانی نداشته باشند و این مسئله بتواند در انتخاب و خرید آن ها تاثیر منفی بگذارد. بنابراین یک تیم تولید محتوا تشکیل دادیم. این تیم تمامی محصولات موجود در صنعت سنگ را بصورت کامل تشریح می کند تا شما بتوانید انتخاب مناسبی انجام دهید. همچنین با تهیه مطالب مفید و پاسخگویی به سوالات شما، کمک شایانی در انتخاب صحیح و خرید موفق شما می کند.

چه اطلاعاتی در فروشگاه درباره سنگ میتوان دید ؟

 شما می توانید در فروشگاه ایران اسلب تک تک مصحولات موجود را مشاهده و اطلاعات کاربردی مورد نیاز از قبیل این که یک سنگ خاص مثلا مرمریت لاشتر در کجای ساختمان کاربرد دارد ؟،مشخصات ظاهری سنگ چگونه است ؟ ،مشخصات فیزیکی و آنالیز سنگ به چه شکل است و ... را مشاهد کنید.

چطوری از سایت ایران اسلب استفاده کنیم ؟

برای اینکه بهترین تجربه خرید سنگ را در ایران اسلب داشته باشید بهتره اول یه سری به فروشگاه بزنید و سنگ های ساختمانی را در دسته بندی های مختلف ببینید،سنگ مورد نظر خودتون را انتخاب و قیمت های مختلفی از اون سنگ که شامل انواع اندازه و فرآوری مختلف میشه را مشاهده کنید و اگر این قیمت ها کافی نبود روی قیمت های بیشتر کلیک کنید تا تمامی محصولات موجود مرتبط با اون سنگ خاص همراه با قیمت به روز آن ها را مشاهده کنید.

سایت ایران اسلب

چطوری سنگ مورد نظر خودما پیدا کنم؟

در فروشگاه ایران اسلب سعی شده تا سنگ ها در دسته بندی های متنوعی قرار داده بشند تا شما بتوانید به راحتی به محصول مورد نظر خودتون برسید،  این دسته بندی ها به اینصورت هستند:

*  نوع سنگ که میتونه مرمریت،تراورتن،چینی،گرانیت،مرمر و غیره باشه  .

*  کاربرد سنگ

شما میتونید سنگ خودتون را براساس کاربرد و نیازی که دارید انتخاب کنید، مثلا اگه سنگ پله نیاز داشته باشید میتونید روی دسته بندی سنگ پله کیک کنید و تمامی سنگ های مناسب پله را مشاهده کنید. این دسته بندی ها 6 مورد هستند که شامل: سنگ پله،سنگ نمای بیرون،سنگ نمای داخل،سنگ کانتر،سنگ سرویس بهداشتی و سنگ کف می باشند.

* رنگ سنگ

ممکنه شما شناخت زیادی روی سنگ های ساختمانی نداشته باشید یا ممکنه یه رنگ خاصی از سنگ مد نظرتون باشه، با کلیک روی رنگ مورد نظر و زدن دکمه فیلتر میتوانید تمامی سنگ هایی که تم اون رنگ را دارند را مشاهده کنید.

همه امکانات بالا را شما میتونید توی منوی اصلی وب سایت نیز داشته باشید.

تیم مشاوره خرید سنگ ساختمانی

اگر بازهم فکر میکنید این فرایند میتونه وقت گیر باشه، شما میتونید با مشاورین بسیار با تجربه ما بصورت تلفنی یا در واتساپ صحبت کنید و از اون ها بخواهید که یک سنگ مناسب نیاز شما پیشنهاد دهند. مشاورین ما میتونند بهترین گزینه برای انتخاب یه سنگ مناسب برای ساختمان شما باشند. بعد از تشخیص نیاز شما، مشاورین ما شما را با بهترین گزینه ها روبرو خواهند کرد.

همین حالا با این اتفاق خوب در صنعت سنگ ساختمانی آشنا بشید (لینک وب سایت ایران اسلب)


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman