قیمت پروفیل آلومینیوم با دیجی آلوم

قیمت پروفیل آلومینیوم با دیجی آلوم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۵۴ | ۱۴۰۱/۰۳/۲۸

قیمت پروفیل آلومینیوم بسته به عوامل مختلفی مثل نوسانات ارزی، طول و وزن پروفیلها، درخواست خدمات و پرداخت نهایی بیشتر و سایر عوامل متغیر است.

به گزارش اخبار ساختمان، قیمت پروفیل آلومینیوم شاخص اصلی تجاری در صنعت آلومینیوم است و براساس وزن پروفیل، آلیاژ آلومینیوم استفاده شده، خدمات پرداخت نهایی و... می گردد. طبیعتاً بسته به اینکه پروفیل آلومینیومی از چه آلیاژی ساخته شده باشد و برش سطح مقطع آن چه شکلی داشته باشد قیمت خرید پروفیل آلومینیوم متفاوت خواهد بود. در کشورهایی که بازار تولیدات محصولات آلومینیومی همیشه در جریان است، تقریباً تولید کننده‌ها قیمت های مشابهی اعلام می کنند.

 

در کشورهایی مانند ایران تولید کنندگان مجبور هستند همیشه به دنبال روشهایی برای مدیریت هزینه‌های تولید و کاهش هزینه‌ها باشند. نواسانات ارزی و تحریمهای بین‌المللی نیز فاکتورهای بسیار مؤثری در تعیین قیمت پروفیل آلومینیومی هستند. با توجه به همه این مسائل شرکتهایی تولید محور نظیر دیجی آلوم همیشه تلاش کرده‌اند تا ضمن در نظر گرفتن حقوق مشتری و ارائه قیمت منطقی، راندمان و کیفیت کاری خود را نیز بالاتر ببرند.

 

قیمت پروفیل آلومینیوم

 

فاکتورها و عواملی که روی قیمت پروفیل آلومینیوم تأثیر می‌گذارند

 

پروسه تولید پروفیلهای آلومینیومی شامل مراحل تخصصی و فنی هستند. فاکتورهای که به آنها بپردازیم در حالت کلی روی کیفیت محصولات آلومینیومی و قیمت آنها تأثیر می‌گذارند. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

 

·  هزینه تهیه بیلت آلومینیومی

 

قیمت بیلت آلومینیومی حدود 28 تا 34 درصد کل هزینه‌های تولید پروفیل آلومینیومی را به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین قیمت خود آلومینیوم مستقیماً روی هزینه تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی اثر می‌گذارد.

 

·  هزینه مصرف برق صنعت آلومینیوم

 

صنعت آلومینیوم همیشه به مصرف بالای برق شهرت دارد. طبق آمار منتشر شده در ابتدای قرن 21، میزان هزینه‌های جهانی مصرف برق برای تولید شمش و پروفیل آلومینیومی 22.5 درصد بوده است. به طور مجزا این مقدار در قاره آسیا 19.9 درصد، در اروپا 21.8 درصد، در قاره آمریکا 23 درصد، در قاره اقیانوسیه 23.8 درصد و در قاره آفریقا به 24.5 درصد می‌باشدد. بنابراین در کشورهایی که از روشهای قدیمی برای تولید برق استفاده می‌کنند، هزینه‌های مصرف برق کارخانجات آلومینیوم بالاتر می‌رود که به طور غیر مستقیم روی هزینه و قیمت تولید پروفیل آلومینیوم اثر می گذارد.

 

·  نوسانات بازار عرضه و تقاضای پروفیل آلومینیومی

 

با توجه به اینکه کاربرد پروفیلهای آلومینیومی در کشور بالا می‌باشد، هر چقدر تقاضا برای استفاده از آلومینیوم در صنایع حمل و نقل، خانه سازی، خودروسازی و انتقال شبکه برق و غیره بیشتر شود، قیمت خرید پروفیل آلومینیومی هم با کاهش روبرو خواهد شد. دیجی آلوم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل آلومینیوم با بررسی دقیق بازار هدف خود همواره سعی در ملی کردن انواع تولیدات خود را دارد تا بتواند با کمترین نواسانات قیمتی محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

 

·  نوع فرایند تولید پروفیل آلومینیومی

 

قیمت انواع پروفیل آلومینیوم درب و پنجره و سایر نمونه‌ها براساس نوع فرایند تولید پروفیل آلومینیومی نیز محاسبه می‌گردد. روشهای قدیمی‌تر به دلیل هزینه‌های بالاتر مواد اولیه، پرتی بیشتر و هدر رفت بالاتر منابع، طبیعتاً قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی و عمومی را بالاتر می‌برند. شرکت دیجی آلوم توانسته به کمک پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین متدهای مدرن روز دنیا، هزینه‌های تولید را کاهش دهد که به نوبه خود منجر به عرضه این محصول پر مصرف با قیمت منطقی شده است.

 

تولید پروفیل آلومینیومی

 

·  پرداخت نهایی پروفیل آلومینیومی

گاهی اوقات مشتریان به فرمهای خاصی از پروفیل آلومینیوم صنعتی نیاز دارند و لازم است که براساس نیاز آنان کارهای اضافه‌تری مثل برشکاری، پانچینگ و ماشینکاری انجام گیرد. حتی گاهی درخواست تولید پروفیل آلومینیومی با رنگ دلخواه مثل نقره‌ای، طلایی، مشکی و غیره را دارند، که هزینه خدمات رنگ و آندایزینگ هم در قیمت پروفیل آلومینیوم اثر مستقیم می‌گذارد.

 

·  تاًثیر ضخامت پروفیل آلومینیوم روی قیمت آن

 

برخی تولیدکنندگان به منظور کاهش قیمت انواع پروفیل آلومینیومی، ضخامت قالب آلومینیومی اکسترود شده ابتدایی را به اندازه 0.5 میلیمتر کاهش می‌دهند. طبیعتاً در این حالت چون وزن پروفیل در هر متر کاهش می‌یابد، هزینه نهایی نیز کمتر خواهد شد. با این حال اندازه مقطع پروفیل جداگانه طراحی می‌شود و اگر کاهش وزن پروفیل در هر متر، بر روی سطح مقطع نیز اثر بگذارد، منجر به کاهش تحمل بار پروفیل شده که به نوبه خود باعث شکستگی یا خمیدگی پروفیل می‌شود. بنابراین ضخامت پروفیل نیز مستقیماً روی قیمت فروش انواع پروفیل آلومینیوم اثر می‌گذارد.

 

تاًثیر ضخامت پروفیل آلومینیوم روی قیمت آن

 

·  هزینه های حمل و نقل

 

فاصله بین شرکت تولید کننده پروفیل آلومینیومی و کارخانه‌ای که در آن آلیاژهای آلومینیومی تولید و به شکل شمش یا بیلت تحویل می‌گردند، روی قیمت پروفیل خام آلومینیوم اثر می‌گذارد چون هزینه‌های حمل و نقل هم باید محاسبه گردند.

 

·  شیوه خرید

 

قیمت پروفیل آلومینیوم چقدر است؟ این سؤالی است که روزانه افراد زیادی با مراجعه به سایت دیجی آلوم به آدرس digialum.com از ما می‌پرسند. ما در جواب اعلام می‌کنیم که با خرید مستقیم از تولید کننده معتبر هزینه کمتری خواهید پرداخت تا اینکه از افراد و شرکتهای واسط خریداری نمایید.

 

·  میزان خرید

 

خرید پروفیل آلومینیوم بسته به میزان حجم خرید با تخفیف بیشتری همراه است. شما می‌توانید برای اطلاع از میزان تخفیف خرید پروفیل آلومینیوم در مقدارهای بالا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. اطلاعات تماس در پایان همین مطلب ذکر شده است.

 

قیمت روز پروفیل آلومینیوم

 

برای اطلاع از قیمت روز پروفیل آلومینیوم می‌توانید از سایتهای نشان دهنده آنلاین قیمت استفاده کنید. اما این قیمتها چقدر دقیق است و آیا می‌توان برای مقاطع آلومینیومی اختصاصی و سفارشی به این قیمتها استناد کرد؟ چواب این سوالات مطمئناً خیر است! فرایند قیمت گیری پروفیلهای آلومینومی نیاز به یک مشاوره دقیق فنی دارد تا بر اساس نیاز شما قیمت محصول مورد نظر تعیین گردد.

 

بطور مثال در گذشته قیمت پروفیل آلومینیوم دو جداره براساس وزن در متر مربع تعیین می‌شد اما امروزه براساس وزن نهایی پروفیل محاسبه می‌شود. علاوه بر وزن پروفیل آلومینیومی، موارد دیگری هم مثل نوع قالب آلومینیومی، هزینه‌های آندایزینگ و رنگ آمیزی اختصاصی پروفیلها نیز مستقیماً بر روی قیمت روز پروفیل آلومینیوم تاًثیرگذار هستند.

 

قیمت روز پروفیل آلومینیوم

 

قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی و سفارشی

 

قیمت پروفیل آلومینیوم سفارشی در شکلهای مختلف مثل پارتیشن، نبشی، ناودانی و غیره متفاوت خواهد بود و به دلیل متغیرهای زیاد و بازار غیر قابل پیش بینی، نمی‌توان قیمت دقیق را به شکل لحظه‌ای اعلام کرد. با توجه به اینکه قیمت پروفیل ناودانی آلومینیوم به عنوان یک نمونه پرکاربرد، تحت تأثیر موارد گفته شده است و همچنین هزینه‌های تولید بیلت آلومینیومی هم بالاتر رفته بنابراین باید به این نکته دقت داشت که کدام محصول را ثبت سفارش می‌کنیم.

 

با اینکه مقاطع عمومی و فرم جنرال در پروفیل آلومینیوم هزینه کمتری نسبت به تولید پروفیل آلومینیومی اختصاصی دارند، اما تعیین دقیق قیمت پروفیل ناودانی آلومینیوم به شکل لحظه‌ای بسیار دشوار است.

 

قیمت پروفیل آلومینیوم پارتیشن هم مثل قیمت پروفیل نبشی آلومینیوم بسته به ضخامت پارتیشن و نبشیها، نوع آلیاژ، سایز و وزن، فرم و شکل پروفیل آلومینیومی، فرم و شکل ساخت پارتیشنهای آلومینیومی متفاوت است و قابل ارائه به شکل لحظه‌ای نیست.

 

توصیه ما برای دریافت لیست قیمت پروفیل آلومینیوم، تماس با همکاران ما و اطلاع دقیق از قیمتهای پروفیل است

تماس مستقیم با ما : 09127106787 - 02122881626 - 02122876832


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman