معرفی تجهیزات هتلی رنوس

معرفی تجهیزات هتلی رنوس
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۲۶ | ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی است. ما در زمینه تجهیز هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه ها و آسایشگاه ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می کنیم.

به گزارش اخبار ساختمان، گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی است. ما در زمینه تجهیز هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه ها و آسایشگاه ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می کنیم. کاهش دغدغه های اجرایی مدیران هتل ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهم ترین رسالت ما به شمار می رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری گروه مزبور برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری ها به این گروه در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر در محصولات و خدمات کمک می کند. تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید می‌باشد. می‌خواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. بهترین‌های بازار ایران را برای شما فراهم آورده ایم تا شما به راحتی بتوانید نیاز خود را به بهترین شکل برطرف کنید. سرعت ما در تحویل سفارش‌های کالای خواب، بالاترین است که در بالاترین سطح خدمات آن را برای هتل‌ها، مراکز اقامتی، بیمارستان‌ها و …. برای خرید لوازم و تجهیزات هتلی از رنوس کافی است با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات ما را مشاهده نمایید.

 

لبخند بزن و  میزبانی کن

تجهیزات هتلی رنوس ارائه دهنده انواع کالای خواب و ملزومات هتلی مورد نیاز شما09129533543

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

 

حوله هتلی

 

معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. از جمله ویژگی‌های حوله هتلی عبارتند از:

*  جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
*  حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
*  قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.

 

ما می‌توانیم برای هتل و اقامتگاه شما حوله سفید هتلی را با بهترین قیمت و با کیفیت تامین کنیم. برای خرید حوله هتل تنها قیمت عامل انتخاب نیست بلکه لازم است به جنس نخ، بافت، وزن و سایز حوله هم توجه نمود. این دقت ویژه و توجه با راحتی و آسایش مهمان در تماس مستقیم است که در نهایت منجر به رضایت مهمان شما خواهد شد.

 

تجهیزات هتلی رنوس ارائه دهنده انواع حوله هتلی مورد نیاز شما09129533543

 

دمپایی هتلی

 

دمپایی هتلی برد‌های فراوانی دارد، به طور مثال شاید شما هم سفر به مناطق جنوبی را در فصل تابستان تجربه کرده باشید در فصل تابستان به دلیل گرما هوا، پوشیدن کفش در طول سفر شما را کلافه خواهد کرد، اما جای نگرانی نخواهد بود دمپایی هتلی مشکل شما را حل کرده است این دمپایی‌ها به دلیل زیبایی که در طراحی آنها وجود دارد و همچنین نرمی و راحتی این دمپایی ها به شما کمک خواهد کرد تا سفری خاطره انگیز داشته باشید. با پوشیدن دمپایی هتلی در طول سفر می توانید به راحتی در مکان های مانند: لابی هتل ها، بازار، پارک های اطراف هتل، محوطه‌های هتل، استخر هتل و … از این دمپایی‌ها استفاده کنید. دمپایی هتلی قیمت فوق العاده و کالایی بسیار مقرون به صرفه است. این دمپایی‌ها در هتل‌ها و مسافرخانه بسیار پر کاربرد هستند زیرا از نظر بهداشتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. جنس این دمپایی‌ها معمولا از پارچه اسپان باند است و در مقابل کیفیت عالی آنها قیمت بسیار مناسب دارند. دمپایی هتلی خرید هوشمندانه ای است که توسط خریداران تجهیزات هتلی و مدیران موفق هتل ها انجام می‌شود. یکی از جذابیت‌های این دمپایی‌ها امکان چاپ لوگوی هتل‌ها بر روی آن‌ها است. با انتخاب این دمپایی‌ها راحتی و زیبایی را به پاهایتان هدیه دهید. دمپایی‌های هتلی در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. دمپایی هتلی معمولا از جنس اسپان باند تولید می‌شوند اما این دمپایی‌ها از جنس‌های مانند: پارچه، اسفنج و … نیز تولید می‌شوند. دمپایی هتلی به صورت یک لایه و چند لایه تولید و در سراسر کشور عرضه می‌شود. از دمپایی‌های هتلی می‌توان در خانه بر روی فرش نیز استفاده کرد. برخی از این دمپایی‌ها از جنس حوله درست می‌شوند، از مزیت این دمپایی‌های حوله‌ای می‌توان به نرمی، لطافت، زیبایی و … اشاره کرد. لطافت، نرمی و راحتی از مهم‌ترین مزیت‌های این محصولات هستند که این ویژگی‌ها باعث شده است که دمپایی هتلی در سال‌های اخیر به یکی از محصولات با کیفیت، محبوب و پرفروش در بین محصولات هتل‌ها تبدیل شود.

 

انواع دمپایی هتلی در رنوس ارائه میشود09129533543

 

پارچه ملحفه هتلی

 

پارچه ملحفه‌ها جزو 10 پارچه پرفروش در بازار هستند که در هتل‌ها به مقدار قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه‌های ملحفه هتلی با جنس، الیاف و عرض‌های مختلفی تولید می‌شوند. همچنین دارای طرح‌های متنوع هستند که باب میل سلیقه مشتری طراحی می‌شوند.


از پارچه‌های ملحفه‌ای اصولا برای تولید روبالشی، رو تختی و پتو استفاده می‌شود. شما نیز بهتر است برای هتل از پارچه‌های ملحفه‌ای استفاده کنید. رنگ پارچه در هتل‌ها بهتر است سفید باشد زیرا هتل اقامتگاه عمومی به حساب می‌آید و سفید باب سلیقه عام می‌باشد. همچنین تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است به صورت خام خریداری نمایند، پارچه سفید برای ملحفه هتلی است. از جمله نکاتی که در هنگام خرید پارچه ملحفه هتلی باید رعیت نمود عبارتند از:

*  باید دارای وزن سبک باشند.
*  باید بهترین الیاف در آن بکار رفته باشد.
*  قیمت آن مقرون به صرفه برای مصارف هتلی باشد.
*  کیفیت رنگ و بافت آن در برابر شستشو مقاوم باشد یا به عبارتی ضدآبژاول باشد.
*  جنس آن به گونه ای باشد که پرز ندهد.
*  الیاف بکاررفته در آن ضدحساسیت و ضد آلرژی باشد.

 

انواع پارچه ملحفه هتلی در رنوس09129533543

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman