آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در گلبهار

آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در گلبهار
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۰ | ۱۴۰۱/۰۶/۱۵

پروژه 1257 واحدی طرح نهضت ملی مسکن (آسمان 7) در شهر جدید گلبهار با جدیت به عملیات اجرایی خود ادامه می دهد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، یکی از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار پروژه بزرگ 1257 واحدی است که در محله 35 (آسمان 7) شهر گلبهار توسط شرکت بتن ساز تربت عملیات اجرایی خود را دنبال می کند.

 

همچنین پروژه بزرگ 942 واحدی در محله 35 (آسمان) شهر جدید گلبهار واقع شده است که عملیات اجرایی آن توسط شرکت ساختمانی و راهسازی مرمر بتن همچنان ادامه دارد.

 

در ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار نیز عملیات اجرایی پروژه 176 واحدی نهضت ملی مسکن که در محله 17 «هلال» شهر گلبهار واقع شده است، توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام است.

 

پروژه های نهضت ملی مسکن در اقصی نقاط شهرستان گلبهار در حال عملیات اجرایی است و یکی دیگر از پروژه هایی که عملیات خاکبرداری فونداسیون آن در حال اجرا است، پروژه 213 واحدی نهضت ملی مسکن یا همان «آسمان 10» است که در این شهرستان آغاز شده است و در حال انجام است. عملیات خاکبرداری فونداسیون این پروژه توسط شرکت ساب نیرو در قالب چهار بلوک و در محله 35 گلبهار «آسمان» در حال انجام است.

 

گفتنی است شرکت عمران گلبهار سعی کرده است از تمام ظرفیت های خود برای تکمیل و اتمام همه پروژه های در حال احداث در شهر جدید گلبهار استفاده کند.

 


عکس های مرتبط
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman