بهترین موتور برق موجود در بازار ایران

بهترین موتور برق موجود در بازار ایران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۵ | ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

جهت خرید موتوربرق مناسب، ابتدا باید با برند های موجود در بازار ایران آشنا شوید. در این مقاله به بررسی بهترین برند های موتور برق موجود در ایران می پردازیم.

به گزارش اخبار ساختمان، در صورت قطع برق، استفاده از موتور برق احتمالا تنها چیزی است که می تواند نیازهای ما را برآورده کند. البته محصولات دیجیتالی مانند کامپیوتر و لپ تاپ نیازی به موتور برق ندارند و می توانند با کمک یو پی اس نیاز خود را برطرف کنند.

 

 

در این مقاله به بررسی بهترین برندهای موتور برق می پردازیم و با بررسی نکاتی که در هنگام خرید موتور برق باید به آنها توجه کنید، تعدادی از بهترین موتور برق ها را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آن برای جوشکاری، روشنایی و هر کاری که ولتاژ آن می تواند انرژی لازم را تامین کند استفاده کنید.

 

 

خرید بهترین موتور برق برای سازمان ها و مکان هایی که نیاز به برق دارند بسیار مهم است و باید وسیله ای را انتخاب کنند که بتواند نیاز شان را برطرف کند. این دستگاه در صنعت جایگاه خوبی دارد و در بسیاری از فرآیندهای تولید می توان هر دستگاه را به موتور الکتریکی مخصوص مجهز کرد تا در مواقع لزوم نتوان آن را از خط تولید خارج کرد.

 

 

با توجه به افزایش مصرف برق به ویژه در فصل گرما در کشور ما و نیاز به برق در منازل یا کارگاه ها حتی در مناطق صنعتی، باغ ها و کلبه های اطراف شهر، موتور برق جایگزین مطمئنی برای برق شهری است. انتخاب موتور برق مناسب می تواند سودمند و مقرون به صرفه باشد.

 

 

موتور برق چیست؟

 

موتور برق ها قادرند انرژی حاصل از گاز، بنزین، سوخت دیزل و غیره را به انرژی الکتریکی تبدیل کنندموتورهای برق در بسیاری از موارد دارای ویژگی های مشترک هستند. امروزه در نبود برق شهری، موتورهای برق ها بیش از نیمی از برق مصرفی را تامین می کنند. بهینه ترین، بهترین و محبوب ترین موتورهای برق را در ادامه بررسی می کنیم.

 

 

 بهترین مارک موتور برق در بازار کدام است؟

 

بهترین مارک موتور برق در بازار کدام است؟

 

موضوع این مقاله معرفی بهترین مدل موتور برق می باشد. امروزه با رشد شتابان دستگاه ها و لوازم مختلف، نیاز به برق بیش از پیش احساس می شود. از این نظر بهترین برندهای موتور برق جزو پرکاربردترین لوازم الکترونیکی و تجهیزات هستند. اگر شما هم تصمیم گرفته اید از بین انواع برند های موتور برق یکی را برای خریداری انتخاب کنید، پس به کمک نیاز دارید.

 

 

موتور برق وسیله ای است که می تواند خانه شما را در طول تابستان یا زمستان از قطع برق دور نگه دارد و انرژی اکثر وسایل برقی را تامین کند؛ اما انتخاب بهترین مارک موتور برق خانگی که متناسب با نیاز شما باشد کار آسانی نیست. در ادامه بهترین موتور برق های موجود در بازار ایران را معرفی کرده ایم.

 

 

موتور برق هیوندای

 

هیوندای یکی از قدرتمندترین شرکت ­ها در صنایع مختلف از جمله تولید الکتروموتور است که توانست پس از 6 سال محصولات متنوعی را با کیفیت و قیمت در بازارهای بین المللی عرضه کند که رضایت مشتریان را در پی داشت.

 

 

استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و رعایت بالاترین سطح استانداردهای بین المللی و شناسایی نیازهای مشتریان در سراسر جهان و اعمال نظرات آنها در تولید و کنترل و بهبود مستمر کیفیت و ایجاد تنوع منحصر به فرد در خدمات پس از فروش به صورت گسترده با چنین قیمت مناسب و رقابتی، برند هیوندای را به یکی از بهترین برندهای موتور برق تبدیل کرده است.

 

 

موتور برق جیانگ دانگ

 

موتور برق جیانگ دانگ محصولی از شرکت جیانگ دانگ یکی از شرکت های چینی بسیار قدرتمند در ساخت ماشین آلات صنعتی و کشاورزی می باشد که کیفیت خود را در بازار ایران در زمینه موتور برق به اثبات رسانده است. او در ایران نام بزرگی برای خود به جای گذاشته است. جیانگ دانگ یک موتور برق با سیم پیچ تمام مسی با کیفیت بالا است که موتورهایی با توان 8.5 کیلووات عرضه می کندموتور برق بنزینی جیانگ دانگ به موتور تک فاز جیانگ دانگ و موتور برق سه فاز جیانگ دانگ تقسیم می شود.

 

 

موتور برق روبین

 

یکی از موفق ترین و متنوع ترین شرکت ها در ساخت موتور برق، شرکت سابق سوبارو در ژاپن می باشد که دارای 40 سال سابقه در زمینه موتورهای برق استموتورهای برق روبین در سرتاسر جهان به عنوان برترین موتورهای برق ژاپنی به فروش می رسند.

 

 

اگر در بازاری که انواع موتورهای برق از برندهای مختلف وجود دارد به دنبال یک موتور برق مطمئن و باکیفیت هستید، روبین الکتریک ساخت ژاپن که دارای موتور برق هایی با قدرت ها و مدل های مختلف است، پیشنهاد می شود.

 

 

سوبارو، سازنده موتورهای برق روبین، 40 سال است که محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند و قبل از این که نام تجاری سوبارو را ثبت کند، محصولات خود را با نام های روبین، روبین سوبارو و روبین ویسکانسین ارائه می کرد.

 

 

سوبارو در بخش های خودرو، هوافضا، محصولات صنعتی و تکنولوژی اکو فعالیت دارد و با شرکت های معتبر در ایالات متحده مانند یاماها همکاری می کند. یکی از محصولات برند سوبارو که بسیار پر طرفدار بوده، موتور برق است. نکته ای که باید به آن توجه کنید واحد قدرت موتور برق است که بر حسب کیلووات اندازه گیری می شود.

 

 

موتور برق هوندا

 

بدون شک برند هوندا یا هوندا المکس یکی از برندهای مطرح بین تولیدکنندگان متخصص موتور برق است. این شرکت در این زمینه بیش از چندین دهه سابقه دارد و یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین برندهای موتور برق در جهان را می توان موتور برق هوندا در نظر گرفت. امروزه کیفیت خوب و تنوع زیاد موتور برق هوندا المکس یکی از گزینه های خوب برای خرید موتور برق بشمار می رود.

 

 

هوندا المکس با تولید تجهیزات کشاورزی و صنعتی در سال 1953 فعالیت خود را در ژاپن شروع کردموتور برق از ابتدا یکی از مهمترین و اصلی ترین محصولات این شرکت بوده استهوندا المکس همواره در تلاش است تا یک شرکت پیشرو در زمینه تولید موتور برق باشد.

 

 

هوندا المکس با تولید تجهیزات کشاورزی و صنعتی در سال 1953 فعالیت خود را در ژاپن شروع کردموتور برق از ابتدا یکی از مهمترین و اصلی ترین محصولات این شرکت بوده استهوندا المکس همواره در تلاش است تا یک شرکت پیشرو در زمینه تولید موتور برق باشد.

 

 

 

با کیفیت ترین موتور برق در ایران

 

موتور برق کاما

 

یکی از معروف ترین برندها در زمینه تولید موتور برق، برند کاما (KAMA) می باشد. امروزه با توجه به استفاده گسترده و کاربردی از موتورهای برق، توجه زیادی به تهیه و خرید انواع الکتروموتورها نیز می شود.

 

 

کیفیت خوب محصولات، تنوع انتخاب و در دسترس بودن تجهیزات مناسب باعث محبوبیت هر چه بیشتر موتور برق های کاما در بین خریداران شده است. اگر به دنبال یک موتور برق مناسب برای مصارف مختلف خانگی یا صنعتی خود هستید، خرید موتور برق کاما می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

 

موتور برق استریم

 

شرکت های زیادی در چین تاسیس شدند و توانستند بازار جهانی را در اختیار بگیرند. در سال 1999 یکی از شرکت های موفقی که توانست وارد بازار جهانی شود، شرکت استریم بود. محصول اصلی شرکت استریم موتور برق می باشد که به دلیل کیفیت ساخت و قیمت مناسب نسبت به موتورهای برق مشابه محبوبیت زیادی به دست آورده است.

 

 

شرکت استریم همواره یک شرکت مشتری مدار بوده و همواره در تلاش بوده تا آنچه را که بازار و مشتریان می خواهند ارائه دهدشرکت استریم به دلیل کیفیت بالای خود قادر به اخذ گواهینامه و استانداردهای بین المللی برای محصولات تولیدی خود می باشدموتور برق استریم در سال 1997 در چین تاسیس شد. محصولات این شرکت شامل الکتروپمپ، الکتروموتور، دیزل ژنراتور و موتور برق است.

 

 

تمام محصولات Stream با استانداردهای بین المللی از جمله ISO9001، ISO2000، CE (گواهی ایمنی اروپا)، GS (گواهی ایمنی آلمان) و ROHS مطابقت دارندگروه صنعتی استریم در سال 1378 با ارائه کیفیت قابل قبول به یکی از شرکتهای موفق در بازار جهانی تبدیل شد. یکی از مزایای این موتوربرق قیمت مناسب و تنوع قدرت آن است.

 

 

موتور برق لانسین

 

از نظر کیفیت، برند لانسین بالاتر از هیوندای است، اما طبیعتا قیمت آن بالاتر نیز استلانسین یک برند بسیار شناخته شده موتور برق چینی است که کیفیت محصولات آن مطابق با استانداردهای اروپایی ساخته شده است. در مورد محصولات این برند نیز با مشکل خدمات پس از فروش مواجه نخواهید شد.

 

موتور برق ارما

 

موتور برق ارما از آن دسته برندهایی است که شاید برای اولین بار نام آن را شنیده باشید، اما به جرات می توان گفت یکی از بهترین و با کیفیت ترین موتورهای برق چینی موجود در بازار است که توانسته با تثبیت کردن جایگاه خود با برندهای معروفی مانند جیانگ دانگ رقابت کند. همچنین الکتروموتورهای تولیدی شرکت ارما توانستند نشان ISO و تاییدیه استاندارد اروپا را دریافت کنند که نشان از کیفیت موتورهای برق ارما دارد.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman