جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت و درب اتاقی + لیست قیمت

جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت و درب اتاقی + لیست قیمت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۲۷ | ۱۴۰۱/۰۹/۰۱

درب ضد سرقت دربی است که با ویژگی‌هایی که دارد، به راحتی توسط سارقان باز نمی‌شود و در مقابل هر گونه فشار، تخریب، برش و اهرم مقاومت دارد. با وجود درب ضد سرقت می‌توانید به راحتی از خانه یا محل کار خود خارج شوید.

به گزارش اخبار ساختمان، با توجه به افزایش آپارتمان نشینی و به دنبال آن افزایش سرقت، اهمیت وجود درب‌های ضد سرقت دو چندان می‌شود. درب‌های ضد سرقت به دلیل امنیت بالایی که ایجاد می‌کنند، علاوه بر ساختمان‌های شلوغ و پر رفت و آمد، برای خانه‌های ویلایی و ساختمان‌های اداری و تجاری نیز مناسب هستند. برای آشنایی با بهترین مدل درب ضد سرقت و انواع و ویژگی‌های آن‌ها تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

درب ضد سرقت سفید

 

بهترین مدل درب ضد سرقت کدام است؟

 

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که قصد خرید درب ضد سرقت را دارند، تامین امنیت است. اما باید بدانید که نیازهای هر فرد متفاوت است و نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید. افراد باید بر اساس سلیقه، نیاز و بودجه خود و با تحقیق و پرس و جو از مجموعه‌های مربوطه بهترین درب ضد سرقت برای خود را خریداری نمایند. توجه داشته باشید درب‌های ضد سرقتی فیک و قلابی در بازار وجود دارند که تنها نام آن را یدک می‌کشند.

 

درب ضد سرقت چیست؟

 

درب ضد سرقت دربی است که با ویژگی‌هایی که دارد، به راحتی توسط سارقان باز نمی‌شود و در مقابل هر گونه فشار، تخریب، برش و اهرم مقاومت دارد. با وجود درب ضد سرقت می‌توانید به راحتی از خانه یا محل کار خود خارج شوید.

 

قیمت درب ضد سرقت چقدر است؟

 

درب ضد سرقت به دلیل امنیت بالایی که برقرار می‌کند، قیمت بالاتری نسبت به درب‌های قدیمی دارند، اما با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، خرید آن بسیار به صرفه است و وجود آن برای هر خانه ضروری است. قیمت درب ضد سرقت با توجه نوع، کیفیت و ویژگی‌هایی که دارد متفاوت است. اگر به دنبال آشنایی با انواع درب ضد سرقت و قیمت آن هستید، با شرکت سنا درب امن تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان مشاوران فروش ما بهره مند شوید. مجموعه سنا درب امن بهترین مدلهای درب‌ ضد سرقت را با مناسب‌ترین قیمت‌ها به شما عزیزان ارائه می‌دهد. در ادامه لیست قیمت تعدادی از پرفروش ترین محصولات را به شما عزیزان ارائه می دهیم:

 

مدل درب

قیمت(تومان)

درب ضد سرقت مدل ونوس فلزی

4,800,000

درب مدل ونوس رویه پی وی سی

5,000,000

درب مدل تاوریژ

7,200,000

درب مدل سارای

6,400,000

مدل آنا

8,900,000

09125610959 کارشناس فروش
 

انواع درب ضد سرقت

 

درب های ضدا سرقت دارای مدل های بسیار متنوعی هستند که می توان به این موارد اشاره نمود:

 

درب ضد سرقت چینی

 

این درب‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند و به همان نسبت هم کیفیت ضعیف‌تری دارند. به طور مثال عمر این درب‌ها کمتر است و ممکن است امنیتی که باید را ایجاد نکنند.

 

درب ضد سرقت ترک

 

یکی از بهترین و گران‌ترین نوع درب ضد سرقت، برند ترک آن است که کیفیت بالا و ظاهری شیک دارد. البته به دلیل نوسانات بازار ارز و قیمت‌های بالای این نوع درب ضد سرقت، خرید آن به صرفه به نظر نمی‌رسد.

 

درب ضد سرقت ایتالیایی

 

از با کیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت است که ویژگی‌های ظاهری متفاوتی با سایر برندها دارد. لولاهای این درب‌ها‌ مخفی هستند و روکش آن‌ها هم عمدتا از جنس چوب است.

 

درب ضد سرقت ایرانی

 

درب‌‌های ضد سرقت ایرانی نسبت به کیفیت خوبی که دارند، از مناسب‌ترین قیمت برخوردارند. این درب‌ها کیفیت بالا و ظاهری زیبا دارند و می‌توانند بهترین انتخاب افراد باشند. این درب‌ها توسط شرکت‌های داخلی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

 

شما عزیزان می‌توانید بهترین مدل درب ضد سرقت را از سنا درب امن بخواهید. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع ضد سرقت فعالیت دارد. تنوع محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های محصولات این مجموعه می باشد.

 

درب اتاقی چوبی

 

یکی از محبوب ترین مدل ها در زمینه درب اتاقی، درب چوبی می باشد. درب های چوبی را هم می توان به عنوان درب ورودی و هم درب اتاقی مورد استفاده قرار داد اما باید دقت نمایید که هر درب را بر اساس نوع کاربرد آن مورد استفاده قرار دهید. درب اتاقی چوبی دارای مدلهای بسیار متنوع بوده و نسبت به سایر محصولات دارای قیمت بالاتری است. برای مشاهده نمونه محصولات درب اتاقی و اطلاع از لیست قیمت به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://sanadarb.com/product/tag/11

 

درب ضد سرقت قهوه ای

 

بهترین مدل درب ضد سرقت چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

  • فلز به کار رفته در چهارچوب درب بسیار با کیفیت است.

  • ورق‌ها دارای جوش‌های محکم و مقاومی هستند.

  • روکش درب از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند اروپایی، آمریکایی یا ایرانی باشد.

  • دارای یراق آلات با کیفیتی است.

  • بهترین مدل درب ضد سرقت قفل مرغوبی دارد.

  • هدف اصلی درب ضد سرقت برقراری امنیت بالاست و اگر از قفل با کیفیتی برخوردار نباشد، مانند این است که خرید بیهوده‌ای انجام داده‌اید.

 

درب‌های ضد سرقت چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

 

همان طور که اشاره شده این دربها دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند. از مهم ترین تفاوت های مدلهای مختلف میتوان به این موارد اشاره نمود:

 

  • ممکن است از برندهای مختلفی باشند.

  • ممکن است ساخت کشورهای متفاوتی باشند.

  • جنس‌های متفاوت دارند.

  • یراق آلات و ابزارهای مورد استفاده متفاوتی دارند.

  • ظاهر و طرح‌های متفاوت دارند.

 

انواع درب ضد سرقت از لحاظ جنس بدنه کدام‌ها هستند؟

 

درب چوبی ضد سرقت

 

بخش داخلی درب چوبی از جنس چوب است. نوع چوب آن هم معمولا چوب راش، چوب گردو، چوب گیلاس و چوب صنوبر است که محکم و مقاوم هستند. برای بالا بردن مقاومت درب چوبی ضد سرقت معمولا از یک یا دو ورق فولادی روی چوب استفاده می‌شود.

 

قیمت درب ضد سرقت

 

درب فلزی ضد سرقت

 

درب فلزی از استنلس استیل یا به عبارتی استیل ضد زنگ ساخته می‌شود که معمولا در کشور چین تولید می‌شود. از آن جایی که فلز به کار رفته در درب فلزی، در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت دارد، گزینه خوبی برای درب حمام، سرویس بهداشتی و درب کارخانه‌ها به شمار می‌رود.

 

درب کامپوزیتی ضد سرقت

 

این درب‌ها به دلیل شکل‌دهی‌های مختلف بیشترین تنوع را دارند. وزن سبکی دارند و به راحتی قابل تعمیر هستند. درب کامپوزیتی ضد سرقت به دلیل داشتن پوشش فولادی در قسمت داخلی از دیگر انواع درب ضد سرقت مقاومت بالاتری دارند. تنها عیب آن مقاوم نبودن در برابر حرارت است به همین دلیل برای درب اتاق‌ها و شرکت‌های کوچک مناسب‌تر هستند.

 

درب PVC ضد سرقت

 

از درب‌های ضد سرقت مدرن است که پوششی از جنس PVC دارند. این درب‌ها دارای کیفیت، مقاومت و طراحی زیبا هستند و در مقابل رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

 

انواع درب ضد سرقت از لحاظ طراحی کدام‌ها هستند؟

 

  • درب ضد سرقت کریستال

  • درب ضد سرقت اینوکس

  • درب ضد سرقت اسمارت

  • درب ضد سرقت نانولمینت

 

انواع درب ضد سرقت و جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت را از شرکت سنا درب بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09125610959 کارشناس فروش

 

نصب درب ضد سرقت چگونه است؟

 

نصب صحیح درب های ضد سرقت در تامین امنیت تاثیر بسزایی دارد. همواره سعی نمایید برای نصب از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

 

نصب چهارچوب

 

اگر ساختمان شما نوساز باشد ابتدا باید چهارچوب جدید برای درب نصب شود. چهارچوب درب ضد سرقت معمولا از پروفیل‌های آهنی ساخته می‌شود.

 

نصب قفل و دستگیره

 

هنگامی که درب ضد سرقت را خریداری می‌کنید، دفترچه راهنمایی همراه آن به شما داده می‌شود که تمام مراحل نصب قفل و دستگیره در آن گنجانده شده است.

 

نصب لولا

 

درب را در چهارچوب آن قرار می‌دهید و محل لولاها را علامت گذاری می‌کنید. سپس با یک مته دو میلیمتری لولاها را نصب می‌کنید.

 

روش های نصب درب

 

نصب درب ضد سرقت دو روش دارد در ادامه توضیح می‌دهیم:

 

نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن

 

درب را جایگزین درب قبلی و وارد چهارچوب می‌کنید، سپس در سوراخ‌های ایجاد شده چند خال جوش ایجاد می‌کنید. در آخر به طور کامل جوش می‎‌دهید.

 

نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت

 

این روش نیز شبیه روش جوش دادن است. ابتدا درب را تراز می‌کنید و سوراخ‌ها را ایجاد می‌کنید و سپس رول بولت‌ها را وارد می‌کنید.

 

نصاب درب ضد سرقت

 

ویژگی‌های درب ضد سرقت استاندارد

 

  • برقراری امنیت بالا

  • عایق صدا

  • مقاوم در برابر رطوبت

  • مقاوم در برابر حرارت

  • نصب راحت

  • دارای قفل شب بند

  • دارای دوربین چشمی با کیفیت بالا

  • دارای زبانه‌های متحرک

  • طراحی زیبا و لوکس

  • تنوع فراوان

  • دارای رنگ‌های مقاوم

  • دارای کیفیت بسته شدن فوق‌العاده

 

مزایای درب ضد سرقت

 

  • حفاظت از اموال و دارایی‌های ارزشمند

  • بدنه مقاوم و ضد تخریب

  • مقاوم در برابر اهرم کردن

  • ضد حریق

مغزی درب ضد سرقت

 

خرید درب ضد سرقت

 

در هنگام خرید انواع درب ضد سرقت مانند درب چوبی، باید به کیفیت، طراحی و ویژگی‌های مورد نیاز خود توجه کنید. بهتر است از شرکت‌های معتبر خریداری کنید تا خیالتان از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش آن راحت باشد. برای خرید بهترین مدل درب ضد سرقت به شرکت سنا درب اعتماد کنید. سنا درب امن با کارشناسان مجربی که دارد شما را در انتخاب مناسب‌ترین درب ضد سرقت راهنمایی می‌کند. برای خرید درب ضد سرقت با تماس بگیرید.

09125610959 کارشناس فروش

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman