لوازم آشپزخانه توکار و عدم دغدغه نظافت و پاکیزگی

لوازم آشپزخانه توکار و عدم دغدغه نظافت و پاکیزگی
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۲۳ | ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

تجهیزات توکار آشپزخانه مانند هود مخفی، اجاق ‌گاز، فر برقی و سینک توکار در واحدهای تعبیه شده قرار می‌گیرند و زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه شما می‌بخشد.

به گزارش اخبار ساختمان، اگر دغدغه نظافت و پاکیزگی آشپزخانه‌تان را دارید، پیشنهاد ما به شما لوازم آشپزخانه توکار است. این لوازم با قرارگرفتن در داخل کابینت آشپزخانه ظاهری زیبا، مدرن، پاکیزه و منظم ایجاد می‌کنند. تجهیزات توکار آشپزخانه مانند هود مخفی، اجاق ‌گاز، فر برقی و سینک توکار در واحدهای تعبیه شده قرار می‌گیرند و زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه شما می‌بخشد. برای آشنایی با لوازم‌خانگی توکار و مزایای آن در این مطلب با ما همراه باشید.

 

تجهیزات توکار آشپزخانه

 

آشنایی با لوازم آشپزخانه توکار

 

ممکن است شما در خانه‌ای زندگی کنید که آشپزخانه کوچکی دارد؛ بنابراین بهترین تصمیم این است که از وسایل آشپزخانه توکار استفاده کنید. بسیاری از افراد برای داشتن آشپزخانه‌ای منظم و مدرن نیز تصمیم می‌گیرند دکوراسیون خود را با استفاده از این وسایل تغییر دهند. تجهیزات توکار آشپزخانه درون کابینت و کانتر به طور خاص مخفی می‌شوند؛ درنتیجه شما می‌توانید با استفاده از طرح و رنگ یکسان کابینت‌های آشپزخانه، دکوراسیون مدرنی داشته باشید. این لوازم از لحاظ اقتصادی هم سودمند هستند و علاوه بر زیبایی و نظمی که به محیط می‌بخشند، کیفیت مناسبی دارند.

 

طراحی آشپزخانه برای لوازم توکار

 

برای داشتن یک آشپزخانه که از لوازم توکار در آن استفاده می‌شود، شما باید طراحی مناسبی داشته باشید. برای مثال می‌توانید با طراحی یک آشپزخانه اپن از لوازم آشپزخانه توکار مثل گاز، فر، سینک، اجاق‌ گاز، هود مخفی و غیره استفاده کنید. آشپزخانه جزیره‌ای یکپارچه نیز می‌تواند طراحی مناسبی برای آشپزخانه شما ایجاد و ظرافت داخلی را بیشتر کند. همچنین شما می‌توانید با روکش‌های رنگی متالیک به وسایل الکترونیکی خود جلوه زیبایی ببخشید. این مدل‌های آشپزخانه حرفه‌ای بر اساس سلیقه شما ممکن است به رنگ سفید و یا رنگ‌های تیره باشند؛ زیرا تجهیزات توکار آشپزخانه به شما این امکان را می‌دهند که رنگ موردنظر را خودتان انتخاب کنید و محیطی یک‌دست و یکپارچه داشته باشید.

 

انواع لوازم آشپزخانه توکار

 

انواع لوازم آشپزخانه توکار

 

لوازم‌خانگی آشپزخانه که شما می‌توانید به‌عنوان لوازم توکار استفاده کنید عبارت هستند از: هود مخفی، گاز صفحه، سینک دوقلو، فر توکارگازی برقی، فر برقی، اجاق‌ گاز پنج شعله و غیره. با این لوازم استفاده بهینه از فضا ممکن می‌شود، نظافت سریع‌تر رخ می‌دهد، وقت بیشتری خواهید داشت، و قیمت وسایل نیز مناسب‌تر می‌شود. حالا می‌خواهیم شما را با انواع این لوازم آشنا کنیم:

 

گاز توکار

 

اجاق ‌گاز رومیزی یا توکار صفحه تخت و باریکی است که می‌توانید آن را روی کابینت آشپزخانه نصب‌کرده و از قفسه زیر آن برای نگهداری وسایل آشپزخانه استفاده کنید. این گازها به گاز صفحه استیل و گاز شیشه‌ای تقسیم می‌شوند. اجاق گاز شیشه‌ای زیبایی بیشتری دارند؛ اما زمان بیشتری برای نظافت آن‌ها نیز باید صرف شود. درعین‌حال اجاق‌ گازهای استیل سادگی بیشتری دارند و طراحی آن‌ها نیز کلاسیک است؛ بنابراین برای استفاده در آشپزخانه شما ممکن است مناسب باشند. اگر به یک اجاق گاز پنج شعله هم احتیاج دارید، می‌توانید با استفاده از گاز توکار آشپزخانه‌ای منظم داشته باشید.

 

فر توکار

 

فر توکار از دیگر لوازم آشپزخانه توکار است که فضای کمی اشغال می‌کند و باعث جمع‌وجور شدن محیط می‌شود. این فرها سایز کوچکی دارند و در بین کابینت‌ها قرار می‌گیرند. فر توکار فناوری فن داکتی دارد که باعث یکنواخت شدن حرارت می‌شود و غذا به‌خوبی می‌پزد. فر توکار به فر گازی، فر برقی و فر گازی - برقی تقسیم می‌شود. فرهای برقی المنت‌هایی دارد با گرم‌شدنشان به غذا حرارت می‌رسد و گرم می‌شود.

 

فر توکار

 

سینک توکار

 

این نوع سینک ظرف‌شویی از تجهیزات مهمی است که به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و حرفه‌ای شما کمک می‌کند. شما می‌توانید انواع مختلفی از این سینک ظرف‌شویی مثل یک لنگه، دولنگه و کنجی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. سینک ظرف‌شویی توکار به شما کمک می‌کند فضای بیشتری داشته باشید و شیر آب آن در یک سمت سینک نیز باعث سهولت در تمیز کردن می‌شود.

 

سینک توکار

 

خرید لوازم آشپزخانه توکار با تورینوپلاس

 

حالا که درمورد تجهیزات توکار آشپزخانه اطلاعات کسب کردید، می‌خواهیم شما را با یکی از بهترین تولیدکنندگان این لوازم آشنا کنیم. تورینوپلاس تولیدکننده لوازم توکار آشپزخانه و دارای نشان ملی استاندارد ایران و ایزو 9001 از QMS ایتالیا است. دارای 123 سال گارانتی شکست شیشه و 60 ماه گارانتی محصول دارد و دارای 380 نمایندگی فعال در سراسر کشور است. شما می‌توانید با لوازم آشپزخانه توکار تورینوپلاس و قیمت آن‌ها مثل سینک دوقلو، سینک روکار و توکار از طریق وب‌سایت آشنا شوید. همچنین می‌توانید برای اخذ نمایندگی با تورینوپلاس تماس بگیرید.

 

تلفن  های تماس تورینوپلاس : 02165274816 | 02165274817 | 09120068602

 

لوازم آشپزخانه توکار تورینوپلاس

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman