بهارستان در استان تهران پایلوت بازآفرینی کشور شد

بهارستان در استان تهران پایلوت بازآفرینی کشور شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۰ | ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ترسیم نقشه راه برای ستادهای بازآفرینی شهرهای کشور با پایلوت شدن شهرستان بهارستان در این استان خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان بهارستان خطاب به شهرداران سه شهر (صالحیه، نسیم شهر و گلستان) گفت: با نگاه ویژه رئیس جمهور در سفر اخیر ایشان به بهارستان و پایلوت شدن این شهر برای بازآفرینی و تعامل مثبت و سریع شرکت بازآفرینی شهری، آمادگی خود را برای هرگونه کمک، تعامل و کارسازی در کمیته های تخصصی استانی و شهرستانی اعلام می کنیم.

محبت خواه تصریح کرد اولین قدم برای نوسازی بافت های فرسوده بهارستان مطالعات دقیق در حوزه بافت های سکونتگاهی و فرسوده سه شهر صالحیه، نسیم شهر و گلستان است که باید هر چه سریعتر انجام شود.

محبت خواه افزود: در پایان سال جاری از ۱۶ ستاد شهرستانی استان تهران ارزیابی به عمل خواهد آمد و سه شهر اول تا سوم به استانداری تهران معرفی می شوند.

وی ضمن اهمیت شتاب بخشی به نوسازی مسکن و لزوم خدمات رسانی توسط دستگاه های خدمت رسان در موضوعات هفت گانه روبنایی و زیربنایی گفت: تمام دستگاه های شهرستانی در حوزه بازآفرینی مسئولند و این تنها وظیفه وزارت راه و شهرسازی نیست، نوسازی بهارستان نیاز به عامل تمامی دستگاه های عضو شامل آموزش و پرورش، بهداشت، برق، آب، گاز، نیروی انتظامی، بهزیستی و... دارد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman