اصلاح ساختار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با در نظر گرفتن نیازهای فنی کشور

اصلاح ساختار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با در نظر گرفتن نیازهای فنی کشور
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۹ | ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

با نظارت مستقیم مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و با تشکیل کارگروه های تخصصی منویات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در گردهمایی سراسری مدیران ستادی و استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، پیگیری و محقق می شود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، صبح روز شنبه 13 اسفندماه 1401، جلسه مدیران ستادی برگزار و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در گردهمایی مدیران شرکت گفت: حضور وزیر راه و شهرسازی در جمع مدیران ستادی و استان های شرکت نشان از دیده شدن تلاش همه همکاران در سراسر کشور است و قدردان این حضور هستیم و آماده اجرای تاکیدات و دستور وزیر راه و شهرسازی برای حضور قوی تر و فناورانه تر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمام پروژه های عمرانی ملی، استانی و خصوصی در سراسر کشور هستیم.

کیانپور اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تشکیل کارگروه های تخصصی در تمامی حوزه های فنی و مهندسی آمادگی دارد تک تک منویات مقام عالی وزارت را برای حضوری قدرتمند و متعهدانه در بازار فنی و مهندسی کشور بکار گیرد و ضمن تبیین و خلق استراتژی های جدید و به کاربردن تدابیر هوشمندانه، آزمایشگاه را تبدیل به قطب و ضلع جدیدی از ارائه دهندگان خدمات فن آورانه فنی، مهندسی در حوزه ارتقاء کیفی پروژه های عمرانی بالاخص در وزارت راه و شهرسازی کند.

وی افزود: با شناختی که مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دارد افزود: همراهی و شناخت ایشان از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اینکه شرکت فن آورانه و مردم پایه اداره شود قابل ستایش است و با توجه به برنامه های جاری و برنامه ریزی های انجام شده در همین راستا حرکت خواهیم کرد و با همراهی که ایشان دارند شرکت همزمان با حاکمیتی شدن روند چابک سازی و حرکت به سمت دانش، فن آوری، افزایش حوزه های نظارتی را در برنامه های آینده خود لحاظ خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه روندی که در اصلاح ساختار شرکت انجام خواهد شد با در نظر داشتن جمیع ملاحظات نظیر مصلحت کشور، آینده شرکت و پرسنل، نیازهای فنی کشور و تعامل با ذینفعان و... صورت خواهد گرفت.

در ادامه کیانپور در جمع مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خاطر نشان کرد: کارگرو ‎های تخصصی باید مباحث مطرح شده از سوی وزیر را با جدیت پیگیری و گزارش کنند.

وی افزود: تمام اقدامات صورت گرفته در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید در تمام حوزه ها دارای پیوست رسانه ای و اطلاع رسانی باشند و پیش از برگزاری دوره های آموزشی، سمینارها و کارگاه های تخصصی برای کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی، ظرفیت ها و توانمندی ها و نقش خدمات این شرکت در نیازها و ایمنی مردم اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: قانون مولدسازی مختص به فروش اموال و املاک نیست، بلکه با ارزش افزوده ای که در ارائه خدمات داریم می توانیم درآمدزایی داشته باشیم و از دانشی که در شرکت تولید می شود تولید ثروت کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به هویت شرکت گفت: این شرکت بیش از 67 سال سبقه خدمات رسانی دارد و پروژه‌ مهمی در کشور یافت نمی شود که اثرگذاری و نقش آفرینی شرکت در آن مشهود نباشد، پس باید تجاری سازی نام و نشان و مرجعیت آزمایشگاه در ارائه خدمات فن آورانه منحصربفرد حفظ و حتی افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: شعار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کیفیت، رمز توسعه پایدار است که در تمام خدمات فنی مهندسی این شرکت جدی گرفته می شود و با این شعار در تمام بازارها حضور داریم لذا با رعایت تمام استانداردهای داخلی و بین‌المللی در نهایت دقت و تخصص خدمات منحصربفرد خود را به پروژه های عمرانی در راستای ارتقاء کیفیت و افزایش طول عمر مفید آنها ارائه می دهیم.

کیانپور در پایان گفت: سال آینده سال بزرگی برای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای خدمت به کشور است و همکاران آزمایشگاه سال جدید را با تلاش جهادی برای رشد، توسعه و تعالی ایران اسلامی با راهبردی فن آورانه تر و در راستای خدمت به مردم ایران اسلامی آغاز خواهند کرد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman