شروع احداث بیش از 15 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوزستان

شروع احداث بیش از 15 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوزستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۱۴ | ۱۴۰۲/۰۲/۰۷

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های نهضت ملی استان خوزستان از قابلیت شروع عملیات احداث و آماده سازی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بیش از ۲۰ شهر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی در سفر به استان خوزستان گفت: از مجموع ۱۵ هزار واحد نزدیک به هشت هزار واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه روند تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام بزرگی بوده که با همیت تمامی همکاران ما در استان های کشور انجام شده است، افزود: در شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر استان خوزستان برای ساخت بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی زمین تامین شده است.

مالکی افزود: به زودی عملیات اجرایی بیش از سه هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ایثارگران و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای پرسنل نیروهای مسلح در اراضی شهری استان خوزستان و از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن آغاز خواهد شد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر در استان خوزستان آغاز شده است اعلام کرد: تنها در شهر اهواز هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی آماده شروع عملیات اجرایی است.

گفتنی است ارسلان مالکی در جریان سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خوزستان سفر کرده است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman