تامین زمین در شهر جدید گلبهار سرعت می گیرد

تامین زمین در شهر جدید گلبهار سرعت می گیرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۴ | ۱۴۰۲/۰۴/۲۱

مدیر کل و رییس شورای هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شهرهای جدید در حومه کلان شهرها برای ساماندهی جمعیت این شهر پیش بینی شده است و امید داریم تصمیمات گرفته شده به روند نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار شهر سرعت ببخشد.

به گزارش اخبار ساختمان، وحید داعی مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه بازدید و جلسه شورای مسکن استان در شهر جدید گلبهار اظهار کرد: امروز در سی و سومین سفر شهرستانی به شهر جدید گلبهار با همراهی جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از سایت هایی نهضت ملی مسکن این شهر بازدید به عمل آمد و گفتنی است که بیشترین تمرکز واحدهای انبوه سازی نهضت ملی مسکن در شهر گلبهار است.

دبیر شورای مسکن استان با اشاره به اینکه انبوه سازان دغدغه هایی در حوزه تسهیلات، تامین اجتماعی و روند صدور پروانه های ساختمانی داشتند، ادامه داد: دغدغه ها شنیده شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

داعی تاکید کرد: همچنین در حوزه تامین زمین نیز گزینه هایی مطرح شد و توافقاتی در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با سرعت بخشیدن به موضوع توافقات صورت گرفته، تامین زمین در شهر جدید گلبهار محقق شود.

مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد: شهرهای جدید در حومه کلان شهرها برای ساماندهی جمعیت این شهر پیش بینی شده است و امید داریم تصمیمات گرفته شده به روند نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار شهر سرعت ببخشد.

وی گفت: نوسازی بافت های فرسوده در شهر گلمکان نیز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد با اطلاع رسانی و ارائه بسته های تشویقی نوسازی مسکن به این بخش نیز سرعت بیشتری نسبت به گذشته داده شود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


برچسب ها:

شهر جدید گلبهار 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman