با حضور استاندار تهران در گروه صنعتی لینکران صورت گرفت؛

بهره برداری از طرح توسعه تولید ساپورت های تاسیساتی در شهرک صنعتی شمس آباد

بهره برداری از طرح توسعه تولید ساپورت های تاسیساتی در شهرک صنعتی شمس آباد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۶ | ۱۴۰۲/۰۵/۱۰

با حضور استاندار تهران بهره برداری از طرح توسعه تولید ساپورت های تاسیساتی توسط گروه صنعتی لینکران در شهرک صنعتی شمس آباد تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش اخبار ساختمان،علیرضا فخاری استاندار تهران در بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد تهران و همزمان با افتتاح طرح توسعه تولید ساپورت های تاسیساتی در شرکت سازه پایدار الهیه با تاکید بر حمایت از طرح های صنعتی دانش بنیان و پیشرفته در جهت خودکفایی بیشتر افزود: رفع مشکلات پیش روی صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد از جمله رویکردهایی است که استانداری تهران با جدیت و اهتمام ویژه ای آن را دنبال می کند.
 

وی با بیان اینکه در سالی که به عنوان رونق تولید و مهار تورم نامگذاری شده است محور اصلی برنامه های دستگاههای اجرایی ذی ربط رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان خواهد بود، افزود: در زمینه چگونگی تولید برق در شهرک صنعتی شمس آباد از طریق تعادل بخشی بین میزان برق تولیدی سراسری و استفاده از دیزل ژنراتورها کارگروه مشترکی تشکیل و ساماندهی این موضوع را از تمامی سازمان‌های ذی ربط پیگیری خواهد کرد.
 

استاندار تهران با اشاره به اهمیت و جایگاه شهرک صنعتی شمس آباد در ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان، تصریح کرد: مسایل دیگری نیز در زمینه بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی، محیط زیست و تامین سوخت نیز وجود دارد که با جدیت در دستور کار مسوولان استان قرار خواهد گرفت.

 

افتتاح طرح توسعه تولید ساپورت های تاسیساتی در شرکت سازه پایدار الهیه
 

همزمان با این مراسم پدرام علیزاده عضو هیات مدیره شرکت سازه پایدار الهیه (لینکران) با تاکید بر اهمیت محصولات تولیدی این مجموعه صنعتی در ارتقای سطح کیفی ساخت و سازهای کشور گفت: در این واحد تولیدی علاوه بر تولید انواع عایق های الاستومریک، سیستم های نصب و نگهدارنده تاسیسات، سیستم های لرزه گیر مکانیکی و سیستم های فلنج کانال هوا نیز تولید می شود.
 

وی با بیان اینکه تولید این محصولات بر پایه دانش فنی روز دنیا در این واحد انجام می شود، افزود: تمام محصولات تولیدی این واحد ارتباط مستقیم با ارتقای سطح کیفی و افزایش طول عمر سازه ها دارد و امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا در کانون توجه فعالان صنعت ساختمان قرار گرفته است.
 

علیزاده افزود: سیستم های ساپورت تاسیساتی جایگزینى مناسب و بهینه براى روش های سنتی مانند تیرآهن، نبشى و ناودانى جهت اجراى تاسیسات مکانیکى، الکتریکى و سایر کاربردها به شمار می رود، زیرا در شرایط کنونی  لازم است تا با تدوین آئین نامه های لازم در سیستم ساپورتینگ تاسیساتی ساختمان ها بازنگرى هایی صورت گیرد.
 

وی با بیان اینکه  تغییر در نگرش جامعه مهندسان اعم از مشاوران، پیمانکاران وکارفرمایان یک امر اجتناب ناپذیر محسوب می شود، افزود: در عین حال از نظر قیمت تمام شده سازه ها نیز با توجه به پیش ساخته بودن این تجهیزات، عدم نیاز به جوشکارى، سوراخکارى، رنگ آمیزى و سرعت و سهولت در اجرا به مراتب به صرفه تر از سیستم هاى سنتى است.

 

شرکت سازه پایدار الهیه
 

وی در خصوص سیستم های لرزه گیر تولیدی در این مجموعه نیز گفت: در دنیای امروز بیشتر صنایع مجهز به دستگاه هایی هستند که ارتعاشات ، شوک و نویز ایجاد می کنند و هدف از به کار بردن لرزه گیرهای مکانیکی، کاهش انتقال لرزش و نویز ناشی از این تجهیزات به سازه های مجاور است.
 

عضو هیات مدیره شرکت سازه پایدار الهیه در ادامه بازدید استاندار تهران از خط تولید عایق های الاستومریک  لینکران تصریح کرد: این محصولات یکی از انواع عایق های حرارتی ، برودتی و صوتی است که دارای ساختاری سلول بسته بوده و انتخاب بسیار مناسبی جهت عایق کاری لوله های سرمایشی و گرمایشی ، کانال ها و سیستم های تهویه مطبوع ، دستگاه های تأسیساتی ، مخازن و دیگر مصارف است.
 

علیزاده خاطر نشان کرد: استفاده از این نوع عایـق مزایای بسیاری چون بهیـنه سازی مصرف انرژی به سبب دارا بودن ضریب انتقال حرارتی مناسب ، جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی لوله ، سهولت نصب و انعطاف پذیری ، قابلیت چسبندگی و رنگ پذیری ، جلوگیری از کندانس را دارا بوده و به سه صورت لوله ای ، رولی و آکوستیک تولید و به بازار عرضه می شود.

 

سیستم های ساپورت تاسیساتی


عکس های مرتبط
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman