مدیر پیج و سایت انجمن تاسیسات:

نوع تولید محتوا در شناخت محصولات اهمیت دارد

نوع تولید محتوا در شناخت محصولات اهمیت دارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۵۰ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

مدیر پیج و سایت انجمن تاسیسات گفت: نوع تولید محتوا اهمیت دارد و اکنون ویدئوها در خط تولید تهیه می شود تا کیفیت و کارکرد دستگاه ها نشان داده شود و مخاطبان از چنین محتوایی استقبال می کنند.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، سمیه روحانی‌نژاد مدیر پیج و سایت انجمن تاسیسات در پنل "بنای برتر و رسانه های تخصصی" با اشاره به تاثیر رسانه های تخصصی در اجرای پروژه های ساختمانی اظهار داشت: در انجمن تاسیسات در قالب اینستاگرام و همچنین سایت، فعالیت اطلاع رسانی را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: در حکم رسانه اینترنتی هستیم و تبلیغات، تولید محتوا و معرفی محصولات را برای تولیدکنندگان ایرانی انجام می دهیم تا محصولات شناخته شود.

مدیر پیج و سایت انجمن تاسیسات عنوان کرد: در قالب ویدئو در پیج اینستاگرام و در سایت به صورت تصویر و متن فعالیت ها پیگیری می شود، چراکه برای مخاطبان اینستاگرام، بیشتر ویدئو جذابیت دارد و محصول از تمام زوایا به طور واقعی نشان داده می شود تا مخاطبان با کارکرد محصول آشنا شوند.

روحانی‌نژاد سپس گفت: هر فعالیتی مشکلات و چالش های خود را دارد، البته با توجه به سابقه ۱۲ ساله بنده در زمینه تاسیسات، معرفی محصولات راحت تر انجام می شود، البته همواره نیاز به آموزش و بروز شدن اطلاعات داریم تا بتوان تولید محتوای اثرگذار داشته باشیم.

وی در مورد کمک به تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: نوع تولید محتوا اهمیت دارد و اکنون ویدئوها در خط تولید تهیه می شود تا کیفیت و کارکرد دستگاه ها نشان داده شود و مخاطبان از چنین محتوایی استقبال می کنند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman