مدیر آی تی و مشاور مدیرعامل پلی ران:

رسانه های اجتماعی، محور رشد و شکوفایی واحدهای تولیدی است

رسانه های اجتماعی، محور رشد و شکوفایی واحدهای تولیدی است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۵۹ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

مدیر آی تی و مشاور مدیرعامل پلی ران گفت: شرایط کنونی دنیا به شکلی است که همه سازمان ها ناگزیر به استفاده از رسانه هستند و اگر واحدی از این‌امر امتناع کند قطعا فرآیند رشد تولید آن به کندی انجام خواهد شد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، مجید قنبری در حاشیه پنل "بنای برتر و رسانه تخصصی" با اشاره به استراتژی پلی ران در حوزه رسانه و تولید محتوا اظهار داشت: شرایط کنونی دنیا به شکلی است که همه سازمان ها ناگزیر به استفاده از رسانه هستند و اگر واحدی از این‌امر امتناع کند قطعا فرآیند رشد تولید آن به کندی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: رسانه مولفه اساسی در حوزه تولید است. معرفی محصولات از طریق رسانه قطعا باعث رشد و معرفی آن در جامعه و برآورد سطح انتظارات مشتریان می شود، بنابراین کسانی که به آن دسترسی دارند خط سیر رشد و پیشرفت خود را سریع تر طی خواهند کرد.

مدیر ای تی و مشاور مدیرعامل پلی ران در ادامه افزود: پلی ران با پتانسیلی که دارد و دید مدیریتی آن توانسته به صورت تکنیکال، جایگاه ویژه ای برای برای رسانه قابل شده است، امری که امروز در نمایشگاه بین المللی شاهد آن هستیم.

قنبری سپس با اشاره به چالش های حوزه رسانه در انتشار سبک جدید گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته در رسانه های اجتماعی و اتحاذ سبک جدید تبلیغات و آگاهی بخش به مشتریان و انبوه سازان، امروزه با گذار از انتشار کاتالوگ و بروشور به مرحله NFC و QR Code رسیده ایم که مخاطبان می توانند همه اطلاعات به روز شرکت را دریافت کنند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman