مدیر مهندسی پلی‌ران:

صادرات محصولات پلی‌ران به 15 کشور دنیا

صادرات محصولات پلی‌ران به 15 کشور دنیا
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۲۳ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

مدیر مهندسی پلی‌ران گفت: به روز بودن در جایگاه ملی و بین‌المللی اهمیت دارد و فعالیت های برون مرزی و استقبال کارفرمایان خارجی نشان از کیفیت برتر این محصول دارد و در حال حاضر این محصولات به ۱۵ کشور دنیا صادر می شود‌.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، محمد قاسمی مدیر مهندسی پلی‌ران در پنل "بنای برتر و سیستم های نوین تاسیسات " اظهار داشت: در زمینه تولید اتصالات پلمیری به خصوص تاسیسات پوش فیت همتراز بروزترین شرکت های دنیا هستیم و بروزترین تجهیزات را داریم و حتی بهتر از محصولات مشابه خارجی فعالیت می کنیم.

وی تاکید کرد: به روز بودن در جایگاه ملی و بین‌المللی اهمیت دارد و فعالیت های برون‌مرزی و استقبال کارفرمایان خارجی نشان از کیفیت برتر این محصول دارد و در حال حاضر این محصولات به ۱۵ کشور دنیا صادر می شود‌.

مدیر مهندسی پلی‌ران در مورد ارتباط با جامعه مهندسان خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع فعالیت، سیستم پوش فیت با چشم انداز برنامه ریزی شده، تولید شد تا علاوه بر تولید، خدمات هم ارائه دهیم و در این راستا آموزش، معرفی و نظارت بر اجرا توسط مجموعه به صورت کامل و رایگان به تمام کارفرمایان ارائه می شود.

قاسمی سپس گفت: از زمانی که محصول خریداری می شود تا مرحله بهره برداری از محصول در کنار، کارفرمایان هستیم و بررسی مواد اولیه، بررسی و اصلاح نقشه ها و اعزام ناظران ارشد پلی‌ران انجام می شود تا خیال خودمان از اجرای دقیق سیستم و خیال کارفرمایان راحت باشد و در آینده نیاز به هزینه های نگهداری نباشد.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman