مشاور ارشد پلی ران:

به تولید محصولات ایرانی پلی ران افتخار می کنیم

به تولید محصولات ایرانی پلی ران افتخار می کنیم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۰ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۴

مشاور ارشد پلی ران گفت: امروز افتخار پلی ران تولید محصولاتی کاملا ایرانی است که در کشورهای خارجی نیز بازار خوبی دارند و پیشرو هستند.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، مجید قنبری مدیرعامل آی تی و مشاور ارشد در شرکت پلی ران پنل "بنای برتر؛ رسانه های تخصصی" با اشاره به مغفول ماندن رسانه های تخصصی در صنعت ساختمان کشور اظهار داشت: خوشبختانه با تغییر در رویکرد مخاطبین در خرید محصول طی سال های گذشته، صاحبان کالا سعی دارند نگاه پویاتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی بیان کرد: ایده و نگرش مدیریت ما در پلی ران بر این است که فقط به عنوان یک محصول خوب آن را به مشتری ارائه نکنیم، بلکه با استفاده از رسانه های اجتماعی سعی کردیم موضوع گارانتی، نگاهداشت و آموزش را نیز به مخاطبان خود انتقال بدیم.

مدیر آی تی و مشاور ارشد پلی ران گفت: امروزه دوره اجرایی کردن نمایشگاه ها به شکل سنتی به صورت غرفه سازی منسوخ شده و نگاه ما به مشتری و مخاطب به عنوان بازدیدکننده بسیار متفاوت شده، به گونه ای که امروز در غرفه پلی ران در نمایشگاه شاهد هستیم از لحظه ورود مخاطب به غرفه تا زمان خروج از پاویون برنامه ریزی شده است، این ‌نشان می دهد که نیاز آتی بازدیدکننده، مدل و دیدگاه ها عوض شده است.

قنبری همچنین‌ خاطرنشان کرد: زمانی که صحبت از برتری می کنیم رسانه ها کمک می کنند تا با شناسایی نیاز روز بازار، نسبت به تولید محصولاتی اقدام کنیم که حتی دیگر شرکت های رقیب نیز از آن استفاده کنند، همچنان که امروز افتخار پلی ران تولید محصولاتی کاملا ایرانی است که در کشورهای خارجی نیز بازار خوبی دارند و پیشرو هستند.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman