مدیرعامل گروه مهندسی تندیس زنبق:

اهمیت تاسیسات در ماندگاری پروژه های ساختمانی

اهمیت تاسیسات در ماندگاری پروژه های ساختمانی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۰۵ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۵

مدیرعامل گروه مهندسی تندیس زنبق با اشاره به نقش تاسیسات در امنیت و ماندگاری پروژه های ساختمانی تصریح کرد: در انتخاب مصالح و تاسیسات هدف اولیه برای سازنده، رفاه و آرامش ساکنان ساختمان در طراحی های جدید و انتخاب مصالح است، پس سعی می کنیم بهترین مصالح حتی اگر دیده نشود، خریداری شود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، عباس گِلوی مدیرعامل گروه مهندسی تندیس زنبق در پنل "بنای برتر و برندسازی مکان"، با اشاره به نقش برندها در ساختمان سازی اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که ساختمان ها ثروت ملی هستند که دست به دست می شود؛ بنابراین تلاش ما همواره بر استفاده از محصولات با کیفیت بوده است.

وی ادامه داد: به عنوان ‌مثال ما نه تنها برای بناهای ساختمانی، حتی برای احداث چاه نیز از بلوک های سیمانی که از کیفیت مطلوب و استاندارد بالایی برخوردار است، استفاده کنیم.

مدیرعامل گروه مهندسی تندیس زنبق بیان کرد: ساختمان سازی در همه جای دنیا سخت است، اما این شرایط در ایران به مراتب به دلیل عدم دسترسی به برخی امکانات بسیار سخت تر است که مانع کار است.

گلوی با اشاره به نقش تاسیسات در امنیت و ماندگاری پروژه های ساختمانی تصریح کرد: در انتخاب مصالح و تاسیسات هدف اولیه برای سازنده، رفاه و آرامش ساکنان ساختمان در طراحی های جدید و انتخاب مصالح است، پس سعی می کنیم بهترین مصالح حتی اگر دیده نشود، خریداری شود.


برچسب ها:

صنعت ساختمان ،تاسیسات 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman