کارشناس ارشد واحد صادرات پلی ران:

کیفیت محصولات پلی ران از محصولات آلمانی بیشتر است

کیفیت محصولات پلی ران از محصولات آلمانی بیشتر است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۵ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۵

کارشناس ارشد واحد صادرات پلی ران در مورد رقابت با برندهای جهانی خاطرنشان کرد: ظرفیت خاصی به لحاظ موقعیت و منابع طبیعی داریم که باعث ایجاد مزیت رقابتی می شود و به لحاظ کیفیت محصولات پلی ران کیفیت بیشتری از محصولات آلمانی دارد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات؛ ارشیا فرجی کارشناس ارشد واحد صادرات پلی ران در پنل"بنای برتر، کیفیت جهانی" در مورد چالش های ورود به سطح جهانی اظهار داشت: نگاه به صادرات، الزامات و چالش های خاص خود را دارد و با توجه به وضعیت ایران به ویژه از نظر لجستیک و تامین مواد اولیه این پتانسیل را برای صادرات به نقاط مختلف دنیا داریم که مزیت مهمی محسوب می شود.

وی ادامه داد: تیم اتاق فکر در پلی ران راه اندازی شده و هر کشور را با توجه به نیاز و فرهنگ بازاریابی می کنیم؛ چرا که کشور مقصد استراتژی های مختلفی را می طلبد.

کارشناس ارشد واحد صادرات پلی ران عنوان کرد: کاتالوگ های پلی ران به بیش از ۶ زبان ترجمه شده و بر اساس تشریک مساعی برای هر کشور کاتالوگ های متفاوت دیده شده تا با توجه به فرهنگ و بازار هر کشور ورود پیدا کنیم.

فرجی با بیان اینکه فرهنگ در فروش یک کالا بسیار تاثیرگذار است و باید خود را در این زمینه بروز کنیم، گفت: محصولات پلی ران به بیش از ۱۳ کشور صادر می شود که هم نمایندگی انحصاری و هم نمایندگی غیرانحصاری داریم.

وی در مورد رقابت با برندهای جهانی خاطرنشان کرد: ظرفیت خاصی به لحاظ موقعیت و منابع طبیعی داریم که باعث ایجاد مزیت رقابتی می شود و به لحاظ کیفیت محصولات پلی ران کیفیت بیشتری از محصولات آلمانی دارد.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman