مدیر آی تی پلی ران:

پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات؛ بزرگترین فضای نمایشگاهی در ایران برآمده از خردجمعی است

پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات؛ بزرگترین فضای نمایشگاهی در ایران برآمده از خردجمعی است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۹ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

مدیر آی تی پلی ران گفت: پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات در بزرگترین فضای نمایشگاهی در ایران برای نخستین بار در مساحت ۶۰۰ متر در دو فضای باز و مسقف اجرا شد که این امر صرفاً در سایه کار گروهی پلی ران ممکن شد.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، مجید قنبری در پنل ویژه " از اکسپو تا پاویون تکنولوژی پلی ران" با اشاره به ایده متفاوت بودن پلی ران در نمایشگاه تاسیسات اظهار داشت: پلی ران در نمایشگاه ها همواره سعی داشته دید متفاوتی نسبت به برگزاری چنین برنامه هایی داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات بیان کرد: این مدل برای نخستین بار است که در چنین سطحی در کشور برگزار می شود که البته پیش از این در اکسپو دبی انجام شده بود.

مدیر آی تی پلی ران گفت: با وجودی که پلی ران در سال های گذشته نیز سعی داشته همواره متفاوت ظاهر شود اما امسال با یک سناریو و سبک خاص، تلفیقی از یک کار تیمی را به نمایش گذاشت.

قنبری در پایان خاطرنشان کرد: پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات در بزرگترین فضای نمایشگاهی در ایران برای نخستین بار در مساحت ۶۰۰ متر در دو فضای باز و مسقف اجرا شد که این امر صرفاً در سایه کار گروهی پلی ران ممکن شد.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman