مدیر بخش تاسیسات گروه ساختمانی جوزی:

در طراحی پکپارچه، جانمایی صحیح تاسیسات جهت حفظ آسایش ساکنین اولویت دارد

در طراحی پکپارچه، جانمایی صحیح تاسیسات جهت حفظ آسایش ساکنین اولویت دارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۰۷ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

مدیر بخش تاسیسات گروه ساختمانی جوزی گفت: سعی می کنیم بهترین مواد اولیه را انتخاب کنیم، همچنین در بخش معماری، طراحی به گونه ای است تا آسایش ساکنین فراهم شود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، امین مقتدایی مدیر بخش تاسیسات گروه ساختمانی جوزی در پنل "بنای برتر؛ ساختمان های برند" اظهار داشت: سعی می کنیم بهترین مواد اولیه را انتخاب کنیم، همچنین در بخش معماری، طراحی به گونه ای است تا آسایش ساکنین فراهم شود.

وی ادامه داد: تاسیسات در شرایط اول ممکن است نظر بهره بردار را تامین کند، اما به مرور نیاز به بازسازی دارد و سعی می شود با تخریب حداقلی اصلاح و تعمیر صورت گیرد تا تاسیسات بیشتر از ۳۰ سال عمر کند.

مدیر بخش تاسیسات گروه ساختمانی جوزی در مورد سیستم های پوش فیت عنوان کرد: با برندهای خوب کار می کنیم، البته در پروژه های انبوه سازی مشکل صدا به دشواری از بین می رود و سعی می شود تا تاسیسات در فضاهای خواب ساخته نشود و آسایش تامین شود، به عبارت دیگر در طراحی یکپارچه، تاسیسات دیده می شود.

مقتدایی سپس با اشاره به سابقه فعالیت در صنعت ساختمان گفت: محصولاتی را استفاده می کنیم که پاسخگوی نیاز مردم باشد و کیفیت بالایی داشته باشد؛ در همین راستا با تولیدکنندگان در ارتباط هستیم تا از محصولات جدید و باکیفیت بهره ببریم.


برچسب ها:

صنعت ساختمان ،تاسیسات 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman