رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان گلستان عنوان کرد:

اصلاح لایحه عوارض، قیمت مسکن را کاهش می دهد

اصلاح لایحه عوارض، قیمت مسکن را کاهش می دهد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۶ | ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان گلستان گفت: اصلاح لایحه عوارض ساختمانی در شهر گرگان و عدم افزایش آن، سبب کاهش ۱۰ درصدی قیمت مسکن در مرکز استان خواهد شد.

به گزارش اخبار ساختمان، سید محمد مرتضوی در نشست اعضای هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان گلستان با اسماعیل نادری فرماندار گرگان ضمن انتقاد از تصمیم سال گذشته شهرداری گرگان در خصوص افزایش عوارض مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان نسبت به سایر نقاط شهر اظهار کرد: توسعه باید در مناطق توسعه پذیر و کم برخوردار باشد اما متاسفانه در این زمینه بر عکس عمل شده است که این مسئله با سیاست های تولید مسکن همخوانی ندارد.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان گلستان افزود: اعضای شورای شهر باید دفترچه های عوارض ساختمانی را کنترل کنند و نباید اجازه دهند یک سری افراد با ارائه آمارهای دروغ آنها را به انحراف بکشانند.

وی خطاب به فرماندار گرگان گفت: اگر عوارض امسال در شهر گرگان ثابت بماند و در برخی مناطق نیز اصلاح و همچنین لایحه تشویقی هم اعمال شود، قطعا آمار صدور پروانه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مرتضوی تاکید کرد: شهرداری مطمئن باشد با اعمال این موارد چیزی را از دست نخواهد داد.

وی در پایان گفت: به جرئت می توان گفت ثابت ماندن و اصلاح عوارض ساختمانی در شهر گرگان حدود ۱۰ درصد در کاهش قیمت مسکن موثر خواهد بود.

بازار


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman