برگزاری اولین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته از 24 الی 27 بهمن ماه

برگزاری اولین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته از 24 الی 27 بهمن ماه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۴۹ | ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

اولین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته از 24 تا 27 بهمن ماه 1402 توسط انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فلزی ایران و شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه میزبان فعالان صنعت ساختمان باشد. نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با عنوان ایران بیلد 2024 با شعار ایمن و باکیفیت بسازیم قصد دارد تا با بهره گیری از توان شرکت های حاضر در نمایشگاه و همچنین برگزاری پنل های تخصصی با موضوعات مرتبط با صنعت ساختمان در جهت تحقق این شعار حرکت کند.

اولین دوره برگزاری نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته توسط انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فلزی ایران و شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان برنامه ریزی شده است و در گام اول قرار است به مدت 10 سال توسط این انجمن در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شود.

اولین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته در گروه های کالایی مصالح پایه ساختمانی و سیستم های سازه ای، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تاسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، خدمات مهندسی و حرفه ای، تشکل های حرفه ای، آموزش و... است.

لازم به ذکر است که اتاق بازرگانی ایران، اتاق بازرگانی تهران، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران، انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران، انجمن بهینه سازی انرژی ایران، موسسه تحقیق و توسعه صنعت احداث، انجمن صنعتی تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان و... از جمله حامیان این برگزاری این رویداد هستند.

به گزارش اخبار ساختمان، نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته (Iran Build 2024) به مدت چهار روز از تاریخ 24 لغایت 27 بهمن ماه (ساعت 10 الی 17) در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman