رئیس انجمن سازه های فولادی:

پیشرفت صنعت ساختمان مستلزم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است

پیشرفت صنعت ساختمان مستلزم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۳ | ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با حضور مدیران و مسئولان صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد
به گزارش اخبار ساختمان، حامد ضیائی رئیس انجمن سازه های فولادی در افتتاحیه اولین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته گفت: خوشبختانه در صنعت ساختمان فرصت های شغلی بسیاری وجود دارد و بهره گیری از این فرصت مستلزم این است که مدیران و مسئولان دولتی توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند که می بایست از تشکل های بخش خصوصی که تجربه بالایی در این حوزه دارند بیشتر استفاده نمایند.

وی همچنین در ادامه گفت: برای مثال طرح نهضت ملی مسکن فرصت مناسبی برای بهره گیری از توانایی های بخش خصوصی است و اگر ظرفیت‌های بخش خصوصی در این طرح بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد این توانایی وجود خواهد داشت تا شاهد پیشرفت بیشتری در زمینه تولید مسکن باشیم.

در ادامه ایرج رهبر رئیس انجمن انبوه سازان تهران نیز گفت: امیدوار هستیم انسجام و هماهنگی شکل گرفته بین تشکل ها و بخش خصوصی روز به روز افزایش یابد.

وی همچنین گفت: بخش خصوصی به عنوان بازوی تجاری دولتمردان محسوب می‌شود و معتقد هستیم که با تعامل سازنده و هماهنگ قادر هستیم سازندگی مناسبی را برای کشور به ارمغان آوریم.

همچنین دکتر تیزمغز مشاور وزیر راه و شهرسازی نیز در مراسم افتتاحیه گفت: ما در چارچوب وظایف وزارت راه و شهرسازی به دنبال این هستیم که با همکاری بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در جهت رفع مشکلات صنعت ساختمان حرکت کنیم.

وی گفت: در طی سال های اخیر سعی کرده ایم تا بهره گیری هز دانش کشورهای پیشرفته و انتقال تکنولوژی های جدید به کشور در جهت حل مشکلات صنعت ساختمان حرکت کنیم و در کنار آن نیز با آموزش تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان اقدامات جامعی را برای اشتغالزایی در این صنعت انجام داده ایم.

برچسب ها:

صنعت ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman