اخطار مالیاتی به مالکان خانه های خالی در پردیس

اخطار مالیاتی به مالکان خانه های خالی در پردیس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۲ | ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

دولت در سال های اخیر تلاش داشته است تا با شناسایی خانه های خالی و تلاش برای عرضه این واحدها به بازار مسکن نسبت به ایجاد تعادل در بازار مسکن اقدام کرده باشد از همین رو مالکان خانه های خالی در پردیس باید منتظر برگه های مالیاتی باشند.

به گزارش اخبار ساختمان، دولت تلاش می کند خانه های خالی از سکنه را شناسایی کند. بسیاری از واحدهای مسکونی در مناطق مختلف خالی از سکنه است. در شهرهای جدید تعداد واحدهای خالی از سکنه افزایش یافته و همین امر باعث شده که بازار مسکن در این مناطق تغییر پیدا کند. برای کنترل این بازار باید تمامی خانه های خالی از سکنه شناسایی شود. تزریق واحدهای خالی از سکنه می تواند این بازار را رونق دهد.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این باره گفت: حدود پنج هزار واحد خالی از سکنه در شهر پردیس شناسایی شده است که تزریق این واحدها به بازار نقش موثری در کاهش قیمت مسکن دارد.

وی ادامه دارد: در حال حاضر شاهد کاهش ۳۰ درصدی قیمت مسکن در نواحی مختلف شهر پردیس هستیم که همین امر بر افزایش عرضه مسکن و کاهش دلالی و سوداگری مسکن تاثیر داشته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: تذکر به مالکان واحدهای خالی در شهر پردیس باعث شده که تعداد زیادی از واحدهای خالی از سکنه به بازار مسکن عرضه شود.

محبت خواه گفت: تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر خالی بود که همزمان با افزایش قیمت مسکن بسیاری از خریداران به سمت حاشیه شهرها و شهر پردیس کشانده شدند. امیدواریم با تزریق این واحدها بازار مناسبی را شاهد باشیم.

روزمرگی اقتصاد


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman