مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور:

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک ظرفیت فنی در ارتقاء کیفیت برای دولت است

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک ظرفیت فنی در ارتقاء کیفیت برای دولت است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۰۱ | ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور اظهار داشت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک ظرفیت فنی برای دولت است تا دولت بتواند با استفاده از این ظرفیت الزامات و تعهدات کیفی خود را در پروژه های ملی، استانی و حتی بخش خصوصی رعایت کند.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، وحید قربانی مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جمع مدیران ستادی و استانی این شرکت گفت: ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی یک دغدغه جمعی برای متخصصان و دولت است.

قربانی با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یک شرکت نظارت کننده فرا قانونی باید بر کیفیت پروژه های عمرانی نظارت کند تصریح کرد: این شرکت باید به عنوان ارائه دهنده خدمات آزمایشگاهی در ارتقاء کیفی و همچنین به عنوان نظارت کننده حقوقی و قانونی، در پروژه های عمرانی ملی، استانی و بخش خصوصی به عنوان یک بخش فرا قانونی و بخش حاکمیتی حضور داشته باشد.

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید به عنوان یک شرکت حاکمیتی در کشور، دولت را در نظارت بر آزمایشگاه‌ های بخش خصوصی و ارتقاء کیفیت، کاهش هزینه ها و افزایش طول عمر مفید پروژه های در حال احداث یاری کند.

قربانی با بیان اینکه دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور از توانمندی ها، امکانات و ظرفیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور به عنوان عامل چهارم و همکار دولت استفاده خواهد کرد تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور به عنوان نظارت عالیه موجب کنترل دقیق استانداردها و ضوابط فنی و ارتقاء کیفیت در پروژه های عمرانی خواهد بود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman