تخفیف شرکت آزمایشگاه فنی خاک به دانش بنیان ها

تخفیف شرکت آزمایشگاه فنی خاک به دانش بنیان ها
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۰ | ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه ما عضو شبکه آزمایشگاهی شرکت های دانش بنیان هستیم، گفت: ما به شرکت های دانش بنیان تخفیف ۵۰ درصدی می دهیم و برای به ثمر رسیدن این طرح ها کمک های فنی خواهیم داشت.

به گزارش اخبار ساختمان، مجید کیانپور در نشست خبری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، اظهار کرد: ۷۵ درصد فعالیت های آزمایشگاه فنی مهندسی خاک با بخش دولتی و ۲۵ درصد با بخش خصوصی است. ما با ۳۷ دستگاه اجرایی نظیر وزارت راه، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری برای ارائه خدمات داریم.

وی ادامه داد: به لحاظ ارائه خدمات فنی مهندسی در بخش کیفی، ۶۸۰ نوع آزمایش در زمینه های مختلف مصالح ساختمانی، بتن، قیر، آسفالت، فولاد و ارزیابی روسازی و زیرسازی راه ها را انجام می دهیم و با ابزار گسترده ۱۰۴۰ واحد محلی مستقر و غیرمستقر و ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور داریم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: بیش از ۲۶ درصد سهم بازار ژئوتکنیک کشور در اختیار آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار دارد و در بخش شهرهای ساحلی که در آینده ساخته می شود و در مکانیابی ساخت بنادر جدید بحث مطالعات ژئوتکنیک را ما انجام می دهیم.

کیانپور با بیان اینکه اولویت کاری ما توسعه آزمایش های غیرمخرب برای ارائه به مهندسان مشاور برای طراحی راه ها و غیره است، گفت: بررسی سکونتگاه های شهری در ۲۷ نقطه در حال مطالعه است و از سوی شرکت عمران شهرهای جدید و اقدامات آن در حال انجام است و نقاطی که به ما اعلام کنند در بحث مطالعات ژئوتکنیک انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع بنادر جدید که از مصوبات رئیس‌جمهوری است، در سه بندر جدید استان بوشهر ما همکاری با شرکت های دانش بنیان مطالعات ژئوتکنیک انجام می دهیم که شامل دیلم و گناوه و بندر دیر است و گزارشات و مطالعات در این باره به اداره کل بنادر بوشهر ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: ما عضو شبکه آزمایشگاهی شرکت های دانش بنیان هستیم. با همه مراکز دانش بنیان تفاهمنامه داریم که تخفیف ۵۰ درصدی به دانش بنیان ها می دهیم و از طرح های دانش بنیان حمایت مالی می کنیم و برای به ثمر رسیدن این طرح ها کمک های فنی خواهیم داشت.

ایسنا


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman