همه چیز درباره کابینت ممبران یا کابینت کلاسیک

همه چیز درباره کابینت ممبران یا کابینت کلاسیک
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۱ | ۱۴۰۳/۰۲/۱۸

وجود کابینت های زیبا و جادار در آشپزخانه باعث بهبود دکوراسیون و افزایش راحتی در خانه می گردد. کابینت ممبران یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع کابینت ها است که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، خرید و نصب کابینت در آشپزخانه یکی از مهم ترین دغدغه های بیشتر خانواده ها است. وجود کابینت های زیبا و جادار در آشپزخانه باعث بهبود دکوراسیون و افزایش راحتی در خانه می گرددکابینت ممبران یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع کابینت ها است که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. در این مطلب به توضیح کامل این نوع کابینت ها می پردازیم.

 

کابینت ممبران

کابینت ممبران

 

کابینت ممبران چیست؟

 

جنس کابینت ممبران ترکیبی از ام دی اف، نئوپان و روکش پی وی سی است. روکش پی وی سی موجود در این کابینت سبب شده است تا دوام و مقاومت زیادی در برابر حرارت و فشار داشته باشد. همچنین یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع کابینت وجود نقش و نگارهای زیبا بر روی آن است. یکی از مهم ترین دلایل پر طرفدار بودن ممبران همین موضوع می باشد. همان طور که می دانید سایر ورقه های ام دی اف دارای هچ نقش و نگاری نیستند و با انتخاب ممبران شما می توانید کابینت خود را به سبک های مختلفی نصب نمایید.


در حال حاضر انواع مختلف صفحه و ورقه های کابینتی در بازار موجود است اما به جرات می توان کابینت ممبران را بهتر از سایر جنس ها دانست. شکل ظاهری زیبا و متنوع به همراه دوام و استحکام بالا سبب این موضوع می شود. البته باید توجه داشت که ممکن است با نفوذ آب و رطوبت به مغزی ام دی اف کابینت استحکام خود را از دست دهد. ریختن مستقیم آب و یا تماس دادن رطوبت با سطوح کابینت می تواند این عوارض را در پی داشته باشد. در اصل این مشکل به ندرت پیش می آید.

 

انواع ممبران کلاسیک

 

همانطور که گفته شد کابینت ممبران دارای نقش و حکاکی های مختلفی است. به همین دلیل می توان این نوع کابینت را در سه سبک کلاسیک، نئو کلاسیک و مدرن اجرا نمود. سبک کلاسیک یکی از پرطرفدارترین سبک ها در طراحی کابینت به حساب می رود. این نوع سبک تقریبا هرگز از مد نمی افتد و شما می توانید آن را با سبک کلاسیک دکوراسیون خانه ی خود هماهنگ نمایید. نقش های کلاسیک، حکاکی های زیبا و اصیلی هستند که از قدیم تا به الان مد بوده اند. خطوط صاف با جزئیات در این سبک دیده می شود. اصالت این نوع سبک به چوب می رسد اما در حال حاضر می توان آن را با صفحات ممبران نیز اجرا کرد. توجه داشته باشید که طراحی کابینت کلاسیک چوبی دارای هزینه ی بسیار زیادی است و برای تهیه ی آن حتما باید از درختان با ارزشی استفاده نمود.


این در حالی است که می توان سبک کلاسیک زیبا را با استفاده از ورقه های ممبران به راحتی و با هزینه ی بسیار کمتر اجرا کرد. همچنین با استفاده از این نوع صفحات می توانید انتخاب بسیار متنوع تری را داشته باشید که در کابینت چوبی موجود نیست.

 

سفارش کابینت ممبران

کلاسیک

 

ممبران نئوکلاسیک

 

اگر به دنبال طرح های مینیمال و زیبا هستید که همیشه باب میلتان باشد پیشنهاد ما سبک نئو کلاسیک است. این سبک ویژگی های ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن را دارد. به طور کل می توان آن را سبکی تقریبا مدرن کلاسیکی دانست. افرادی که علاقه مند سبک های ساده و مینیمال هستند بیشتر از این نوع صفحات در دکوراسیون خانه ی خود استفاده می نمایند. در صورتی که به دنبال طرح و نقش های ساده تر و غیر شلوغ هستید بهتر است نئو کلاسیک را جایگزین سبک کلاسیک نمایید.

 

ممبران مدرن

 

کابینت ممبران مدرن دارای هیچ طرح و نقشی نیست و نمای کاملا ساده ای دارد. البته در مواردی می توان با استفاده از شیشه های خاص این نوع کابینت را کمی از سادگی خارج کرد. شاید این تصور را داشته باشید که انتخاب سایر صفحات ام دی اف برای طراحی های مدرن مناسب تر است اما باید توجه داشته باشید که ممبران مدرن دارای کیفیت و زیبایی بسیار بالاتری است. جنس مرغوب صفحات و رنگ باکیفیت آن سبب می شود تا دکوراسیون فضا بسیار زیباتر گردد. استفاده از دستگیره های خاص و خطوط مورب در این نوع کابینت بیشتر به چشم می خورد.

 

مزایای خرید کابینت کلاسیک ممبران

 

قیمت کابینت کلاسیک

 

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید و سفارش کابینت ممبران توجه به قیمت آن است. به طور کلی قیمت این نوع کابینت از سایر صفحات ام دی اف و پروفیل گران تر است. کیفیت بالای روکش پی وی سی و طرح های کلاسیک موجود بر روی آن سبب قیمت نسبتا بالای آن می باشد. البته با انتخاب یک مجموعه معتبر می توانید کابینت باکیفیت خود را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. توجه داشته باشید که متاسفانه برخی از افراد سودجو با درخواست قیمت های بسیار گزاف و نامعقول سبب متضرر شدن خریدار می شوند. مجموعه دکوراسیون داخلی هوماکس با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات ساختمانی توانسته اعتبار بسیار عالی را در طول سالیان کسب نماید. این مجموعه با ارائه بهترین متریال ها و تکنسین های خبره آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. پشتیبانی کامل بعد از خرید سبب می شود تا شما هیچ مشکلی را تجربه ننمایید.

 

قیمت کابینت ممبران کلاسیک

ممبران

 

سخن آخر

 

در پایان باید به این موضوع اشاره کنیم که انتخاب کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین انتخاب های شما برای دکوراسیون فضای منزل می باشد. اغلب کابینت ها تا سالیان طولانی در آشپزخانه می مانند. در صورتی که کابینت شما هماهنگی مناسبی را با سلیقه و سبک دکوراسیون خانه نداشته باشد ممکن است بعد از گذشت مدتی از کابینت های خود خسته شوید. ممبران کلاسیک و نئو کلاسیک سبک بسیار زیبا و اصیلی دارد که در هر خانه ی ایرانی چشم نوازی می نماید.


همچنین توجه داشته باشید که متراژ آشپزخانه و نوع فضا نیز از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب کابینت به حساب می آیند. در صورتی که فضای آشپزخانه کوچک است توصیه می شود از کابینت های مینیمال و ساده تر استفاده نمایید. طرح های شلوغ سبب کوچک تر دیده شدن فضا می شوند.


تحقیق درباره ی قیمت و پیدا کردن مجموعه معتبر از دیگر نکات بسیار مهم در هنگام خرید کابینت می باشد. توصیه می شود حتما قبل از انجام هر نوع سفارشی از کیفیت محصولات و حرفه ای بودن کادر نصاب مطمئن گردید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman