مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

سهم بخش خصوصی از خدمات آزمایشگاه فنی خاک افزایش می یابد

سهم بخش خصوصی از خدمات آزمایشگاه فنی خاک افزایش می یابد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۳ | ۱۴۰۳/۰۲/۲۳

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ورود به بازارهای جدید، ارائه خدمات کنترل کیفیت و مطلوب به پروژه های عمرانی امسال، ارائه خدمات مطالعه و مشاوره فنی و ارائه خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفیت به بخش خصوصی را تا میزان حداقل ۴۰ درصد افزایش خواهد داد.

به گزارش اخبار ساختمان، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در جمع مدیران ستادی و مدیران استانی این شرکت گفت: برای تحقق شعار سال باید از همه ظرفیت های شرکت آزمایشگاه برای ورود به بازارهای جدید استفاده کرده و ضمن توزیع مناسب ارائه خدمات، دامنه ارائه خدمات خود را محدود به وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های اجرایی نکنیم.

کیانپور افزود: طی برنامه ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی، ۲۰ درصد به دیگر سازمان ها و دستگاه های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده ایم تا بتوانیم در ارتقای کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش آفرین باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دارای ۷۰ سال قدمت است، گفت: برند شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تضمین کننده کیفیت در پروژه های عمرانی است و در رشد و توسعه و تعالی شرکت باید با تمام تلاش از همه ظرفیت های موجود بهره برد و پویایی و نشاط را برای شرکت به ارمغان آورد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تأکید کرد: مدیران استانی ضمن نقش آفرینی در شوراهای فنی و پاسخگویی به مشتریان باید توانمندی های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را به مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی معرفی کرده و ارتباط گسترده ای با سایر مدیران استانی و فعالان بخش خصوصی داشته باشند.

کیانپور با اشاره به اینکه باید با تنوع بخشیدن به سبد خدماتی آزمایشگاه بازارهای جدید را کشف کرد، گفت: طبق برنامه استان ها باید امسال ماهانه بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان وصولی داشته باشند تا برنامه ریزی درآمدی امسال محقق شود و از همین امروز باید مدیران استانی به فکر ارائه خدمات مطلوب، تضمین شده و استاندارد به مشتریان باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر رعایت ملاحظات ایمنی و استاندارد در محل کار و پروژه ها تأکید کرد و گفت: با رعایت استانداردها، ایمنی محل کار و کارکنان را افزایش دهید و ضروری است همه معاونین، مدیران و کارکنان شرکت در تمام سطوح، نکات ایمنی در محیط کار را طبق استانداردهای تعیین شده و الزامات HSE رعایت کرده تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند و هدف از اجرای دقیق ایمنی محافظت از همکاران در هنگام کار و فعالیت است.

کیانپور با اشاره به اینکه ضمن تضمین ارائه خدمات باید طبق قرارداد نتایج آزمایش ها در موعد مقرر در اختیار مشتریان قرار گیرد، گفت: در همه حال حق با مشتری است و طبق زمانبندی قرارداد باید نتایج سفارش مشتری به سرعت، دقت و منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی در اختیار کارفرمایان و پیمانکاران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک با اشاره به رعایت اصل شفافیت و اینکه تمام تکالیف قانونی در موعد مقرر باید تعیین تکلیف شود، گفت: با شفافیت و دقت باید تمام تکالیف قانونی را در موعد مقرر انجام داده و در این مورد باید انضباط داشته و با تهیه چک لیست، تکالیف قانونی را شناسایی و در مورد مقرر نسبت به ارائه آنها به مراجع ذی‌ربط مبادرت کرد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman