در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام شد؛

ممیزی خارجی تمدید گواهینامه کالیبراسیون ایزو 17025

ممیزی خارجی تمدید گواهینامه کالیبراسیون ایزو 17025
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۲ | ۱۴۰۳/۰۳/۰۹

ممیزی خارجی تجدید گواهینامه کالیبراسیون ISO 17025 برای تایید صلاحیت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت انجام شد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، جابر عرب مدیر آزمایشگاه کالیبراسیون آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این ممیزی با هدف تمدید گواهینامه کالیبراسیون ISO 17025، به عنوان یک آزمایشگاه ذی صلاح و تایید صلاحیت شده از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت طی دو روز برگزار شد.

عرب اضافه کرد: با ارزیابی انجام شده، گواهینامه تایید صلاحیت برای ارائه خدمات کالیبراسیون مطابق با الزامات استاندارد ISO 17025 و استاندارد مرکز ملی تایید صلاحیت ایران پس از تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به عنوان تنها مرجع رسمی تایید صلاحیت کشور و عضو اتحادیه تایید صلاحیت آسیا- اقیانوسیه( APAC ) مجددا صادر و اخذ خواهد شد.

وی ادامه داد: اخذ این مجوز این امکان را به شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای صدور خدمات کالیبراسیون به کشورهای دیگر نیز فراهم خواهد کرد.

عرب افزود: تیم ارزیابی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به ارزیابی فنی و سیستمی (مدارک و تجهیزات) پرداختند.

مدیر آزمایشگاه کالیبراسیون در خصوص ایزو ۱۷۰۲۵ گفت: این ایزو یک استاندارد جهانی و کارشناسی ویژه آزمایشگاه های تست و واسنجی است که به دستیابی شایستگی این آزمایشگاه ها می پردازد. استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ موارد الزامی عمومی برای دستیابی شایستگی انجام آزمون ها و تست ها و واسنجی و همچنین نمونه برداری را به وسیله آزمایشگاه ها توسط دستگاه های کالیبراسیون تعیین می کند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman