وزیر راه و شهرسازی:

همه دستگاه ها به قافله تولید مسکن در کشور بپیوندند

همه دستگاه ها به قافله تولید مسکن در کشور بپیوندند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۹ | ۱۴۰۳/۰۳/۰۹

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه فعالیت های در حال انجام در دولت سیزدهم با شهادت رئیس‌جمهور متوقف نمی شود، گفت: اجرای کلان پروژه نهضت ملی مسکن با اهتمام ویژه ای در حال انجام است اگرچه برخی از دستگاه ها در کمک به اجرای این پروژه اهتمام وزارتخانه را ندارند اما همه دستگاه ها به قافله تولید مسکن بپیوندند.

به گزارش اخبار ساختمان، مهرداد بذرپاش امروز ۹ خرداد در مراسم افتتاح ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی ۳۷ هزار و ۴۵۵ واحد مسکونی در سطح استان تهران با بیان اینکه رقم آغاز عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی عبور کرده است، گفت: افتتاح های واحدهای مسکونی در هفته های آتی تداوم خواهد داشت و در راستای کلان پروژه نهضت ملی مسکن خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه واگذاری زمین و نوسازی بافت های فرسوده و سایر روش های ساخت با اهتمام ویژه مجموعه وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است، توضیح داد: مشکلات مردم در بخش مسکن در حال رفع شدن است و حجم پروژه ها و افتتاح ها به حدی است که باید سجده شکر به جا آورد و تاکید می کنیم در این راه دلسرد نمی شویم.

وی بیان کرد: رئیس جمهور شهید دو بار از سایت پرند بازدید کرد و این نشان می دهد که پیگیری های آن مقام در تکمیل پروژه ها تاثیر عمده ای داشت همچنین در زمان حیات آن شهید متروی پرند نیز افتتاح و بهره برداری شد.

بذرپاش با تاکید بر اینکه کارهای در حال انجام در دولت سیزدهم با شهادت رئیس‌جمهور متوقف نمی شود، گفت: اجرای کلان پروژه نهضت ملی مسکن با اهتمام ویژه ای در حال انجام است. اگرچه برخی از دستگاه ها در کمک به اجرای این پروژه اهتمام وزارتخانه را ندارند اما همه دستگاه ها به قافله تولید مسکن بپیوندند.

بذرپاش تاکید کرد: آمار صدور پروانه در بافت فرسوده شهرها در سال گذشته شکسته شد و هم اکنون واحدهای نوسازی شده و در حال نوسازی از عدد ۲۸۱ هزار واحد عبور کرده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بهترین پاسداشت خون شهدا مجاهدت بیشتر در کارها است.

عضو کابینه دولت سیزدهم یادآور شد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون بیش از یکصد هزار هکتار زمین تامین شده است، همچنین توافقات خوبی با نیروهای مسلح بخش صنعت، دانشگاه ها، وزارت ورزش و سایر وزارتخانه ها برای تامین مسکن کارکنان آنها انجام شده است و برخی به نتیجه رسیده است.

وی همچنین در خصوص واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت توضیح داد: در سال گذشته بیش از ۷۲ هزار قطعه زمین به واجدان شرایط واگذار شد و امسال نیز این واگذاری ها تداوم خواهد داشت.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman