معرفی جدیدترین مدل درب‌ها در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

معرفی جدیدترین مدل درب‌ها در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۰۵ | ۱۴۰۳/۰۴/۱۹

معرفی جدیدترین مدل درب‌ها در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمانIBBI که به معرفی درب داخلی فریم لس روکش بلوط و دیگر درب‌های معرفی شده می‌پردازیم.

به گزارش اخبار ساختمان، انواع جدیدترین مدل درب را می توان در نمایشگاه تخصصی آی بی آی مشاهده کرد. این نمایشگاه یکی از معتبرترین رخدادها در حوزه صنعت ساختمان سازی است. در این نمایشگاه می توان معروف ترین برندها و محبوب ترین درب ها را مشاهده کرد. مجموعه نیک افرا نیز در تمامی دوره ها به عنوان یکی از مهمان های این نمایشگاه حضور داشته و در کنار دیگر برندهای نامی، محصولات و جدیدترین مدل های درب ساختمانی را به علاقمندان ارائه می دهد. محل گردهمایی این نمایشگاه سالن اجلاس سران است و در آن چهل گروه شاخص و ویژه که در عرصه ساختمان سازی فعالیت دارند، گرد هم می آیند.

 

بررسی انواع جدیدترین مدل درب


در ادامه به بررسی جدیدترین مدل درب ساختمان مدرن و امروزی می پردازیم. درب های جدیدی که برای ساختمان های لوکس و مدرن در نظر گرفته می شوند، عمدتا دارای دسته بندی های متنوعی هستند. درب های بدون چهارچوب با فریم آلومینیومی، درب چهارچوب مخفی، درب پیوت، درب سیم لول و درب های ضد سرقت شیشه ای از انواع مختلف درب های جدید می باشند.

 

درب فریم لس

 

درب فریم لس روکش بلوط

 

جدیدترین مدل درب که این روزها برای ساختمان های مدرن طراحی و تولید می شوند، درب فریم لس نام دارد. البته در کنار این مدل درب، درب های دیگری نیز هستند که در حوزه ساختمان سازی از آنها کمک گرفته می شوند. در ادامه، به انواع این درب های جدید خواهیم پرداخت. درب فریم لس، چارچوب ندارد و به صورت مخفی یا توکار نصب می شود. خوب است بدانید، در بیشتر  ساختمان هایی که از المان های سبک مدرن پیروی می کنند، چارچوب ‌های این مدل درب از جنس چوب یا آلومینیوم می باشند. اگر  قوی و قدرتمند بودن درب مدنظر باشد، فریم و چارچوب درب از جنس آلومینیوم انتخاب می شود. در غیر این صورت می توان برای تامین زیبایی بیشتر محیط، از جنس چوب برای فریم این درب ها کمک گرفت. جالب است بدانید، درب های فریم لس از آنجا که فریم آنها مخفی می باشد، نیازی به پرداخت هزینه ای دیگر نداشته و می توان آنها را بدون روکوب نیز نصب کرد.


درب داخلی فریم لس روکش بلوط


درب داخلی فریم لس روکش بلوط در شمار جدیدترین مدل درب به شمار می‌رود. این نوع درب با طراحی امروزی و مینیمالی که دارد به خوبی توانسته است، نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کند. این درب‌ها مانند درب‌های قدیمی دارای چارچوب  نیستند. از همین رو هنگامی که این مدل درب‌ها نصب می‌شوند، چارچوب  آنها از دید مخفی می‌ماند. البته این بدین معنی نیست که در این درب‌ها هیچ فریم و چارچوبی به کار نرفته باشد؛ بلکه طراحی چارچوب این نوع درب‌ها به گونه‌ای است که به صورت مخفی دیده می‌شوند. در این صورت، دیوار و چارچوب مخفی درب در یک راستا قرار می‌گیرند که می‌توانند تکمیل کننده مولفه سبک مینیمال در معماری باشند.


همانطور که در عکس بالا نیز مشاهده می‌کنید، در جدیدترین مدل درب سعی شده است تا روکشی از چوب بلوط در آن به کار رود. همانطور که می‌دانید، روکش چوب بلوط در ردیف زیباترین و طبیعی ترین روکش هایی قرار می گیرد که در صنعت درب و پنجره سازی از آن استفاده می شود. نقوش ظریفی که در این روکش وجود دارند، بر زیبایی و طبیعی بودن آن می‌افزایند.


درب پیوت

 

درب پیوت

 

درب پیوت به عنوان جدیدترین مدل درب در حوزه ساختمان سازی شناخته می شود. این مدل درب، دارای لولاهایی است که با فاصله ای مشخص از چارچوب و در قسمت بالا و کف درب جای می گیرد. این در حالی است که لولا در درب های معمولی در یک سمت چارچوب درب نصب می شود. ضمن اینکه با نظر به مدل قرارگیری لولاها در درب های پیوت، وزن درب سنگین نیز قابل تحمل خواهد بود. کارشناسان معتقدند این نوع درب ها دارای محدودیت در وزن و اندازه نیستند.


درب ضد سرقت رویه شیشه سکوریت تمام مشکی


در ادامه معرفی جدیدترین مدل درب، خوب است به درب‌های ضد سرقت رویه شیشه سکوریت تمام مشکی نیز اشاره‌ای داشته باشیم. این درب‌ها  به صورت ضد سرقت طراحی شده و ظاهر آن مشکی و شیشه‌ای است. اگر می‌خواهید مولفه‌های سبک مدرن را در معماری ساختمان‌تان به کار ببرید، این مدل درب را انتخاب نمایید. درب‌های ضد سرقت گلس مشکی برای محیط‌های اداری و تجاری بسیار مناسب می‌باشند. خوب است بدانید، درب‌های ضدسرقت شیشه‌ای از لنگه و فریم 1.25 میلی متری برخوردار هستند. کفی این درب‌ها نیز هجده میلی متر تعریف شده‌اند. ورقی که برای داخل لنگه استفاده می‌شود به صورت یکپارچه و کاملا سراسری می‌باشد. این ورق نیز دارای ضخامت  ۰.۶میلی متری است. برای استحکام بیشتر درب پنج عدد پروفیل آهن نیز به کار می رود. این پیچ ها امکان برداشته شدن ورق فولادی را توسط سارقان به صفر می رسانند.


درب داخلی سیم لول رنگ سبز

 

 درب داخلی سبز رنگ سیم لول

 

درب‌های داخلی فریم لس سیم لول نیز در ردیف جدیدترین مدل درب در صنعت درب و پنجره سازی قرار می گیرند. این مدل درب‌ها، نیز به صورت فریم لس طراحی می‌شوند و دارای روکوب می‌باشند که به خوبی چارچوب  درب را از انظار مخفی نگه می‌دارند. همین ویژگی باعث می‌شود تا این نوع درب‌ها بسیار مورد استقبال قرار گیرند. دلیل دیگر این محبوبیت، ساختار منحصر به فرد و مشخصات خاص این نوع درب‌ها است. از این درب‌ها می‌توان به عنوان درب اتاق که نیاز به ایمنی بالایی دارند، کمک گرفت. درب‌های سیم لول به آن گروه از درب‌هایی گفته می‌شود که لنگه درب از نمای بیرون با فریم در یک تراز و سطح قرار می‌گیرند. ظاهر جذاب و زیبای این مدل درب‌ها به نحو چشمگیری بر زیبایی محیط تاثیر می‌گذارند. اگر می‌خواهید امنیت ساختمان خود را افزایش دهید، حتما این مدل درب ها را خریداری نمایید.

 

  حضور بهترین برند های درب در نمایشگاه

 

نمایشگاه تخصصی آی بی آی

 

به انتهای مبحث جدیدترین مدل درب، رسیدیم. همانطور که عنوان شد، بالغ بر 4000 نفر از کارفرمایان، مدیران، معماران و سازندگان معروف تهران و دیگر شهرستان ها به این نمایشگاه دعوت می شوند. تمام کسانی که در این نمایشگاه حضور بهم می رسانند، جهت کامل کردن پروژه های خود به صنایع فاخر و لوکس و جدیدترین محصولات و متریال ها نیازمند هستند. در این نمایشگاه که برای عموم مردم آزاد نمی باشد، صاحبان برندهای معروفی دعوت می شوند. از جمله برندهای برجسته و نامی که در هر دوره از این نمایشگاه حضور داشته و با دیگر رقبا و همکاران خود در تعامل می باشد، شرکت نیک افرا است. همچنین، برندهایی چون زیمنس، افرا درب، گلدیران، اسکو و غیره در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman