افزایش سرسام آور اجاره بها در کرمانشاه

افزایش سرسام آور اجاره بها در کرمانشاه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۹ | ۱۳۹۸/۰۳/۱۲

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش سرسام‌آور اجاره بها در کرمانشاه، گفت: باید کمیته‌ای به منظور رسیدگی به وضعیت اجاره بها در استان تشکیل شود.
به گزارش اخبار ساختمان، هوشنگ بازوند در جلسه ای که در ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه برگزار شد، از افزایش سرسام آور اجاره بها در کرمانشاه ابراز نگرانی کرد و افزود: زندگی مردم از این وضع متأثر شده و بسیاری از مردم نگرانی جدی در زمینه اجاره بها دارند.

بازوند با بیان اینکه این افزایش قیمت‌ها تا حدودی قابل کنترل است، اضافه کرد: باید کمیته‌ای در زیرمجموعه ستاد تنظیم بازار برای رصد وضعیت اجاره بها تشکیل شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این کمیته باید با مسئولیت معاون عمرانی استانداری تشکیل شود، یادآور شد: سایر بخش‌های مربوطه از جمله اتحادیه صنف مشاورین املاک، نظام مهندسی ساختمان، دادستانی و … نیز باید عضو این کمیته باشند.

وی ادامه داد: باید در قالب این کمیته درصد مشخصی برای میزان افزایش اجاره بها تعیین شود.

استاندار کرمانشاه اشاره‌ای هم به موضوع تأمین کاغذ در استان داشت و افزود: مشکلاتی که در وضعیت کاغذ داریم نشان می‌دهد هیچ برنامه‌ای برای مدیریت کاغذ وجود ندارد.

وی خواستار هماهنگی بیشتر به منظور تأمین کاغذ مورد نیاز استان خصوصاً کاغذ مورد نیاز نشریات شد.

بازوند درباره افزایش قیمت گوشت در بازار نیز افزود: به نظر نمی‌رسد واگذاری کشتارگاه کرمانشاه به بخش خصوصی این مشکل را مرتفع کند.

بازوند در ادامه اشاره‌ای هم به اثرگذاری جلسات ستاد تنظیم بازار داشت و گفت: امیدواریم این جلسات نتیجه خوبی در کنترل قیمت‌ها در بازار و جلوگیری از نابسامانی‌ها و التهابات عرضه کالاها داشته باشد.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد این جلسات تأثیر خود را در بهبود قیمت‌ها دراستان گذاشت و کرمانشاه دیگر گران‌ترین استان نیست.

ایسنا

برچسب ها:

اجاره ،قیمت ،ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman