عوامل تاثیرگذار بر بازار مسکن چیست؟

عوامل تاثیرگذار بر بازار مسکن چیست؟
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۱ | ۱۳۹۸/۰۳/۱۲

موسوی با اشاره به اینکه نوسان نرخ ارز بر بازار مسکن تاثیرگذار است گفت: وضعیت اقتصادی و کمبود تولید در این شرایط دخیل بوده است.
به گزارش اخبار ساختمان، ابوالفضل موسوی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره بازار مسکن گفت: طی سال های گذشته روند تولید مسکن در بخش دولتی کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه امسال، نوسان نرخ ارز بر بازار مسکن تاثیرگذار بوده است، تصریح کرد: به جز این عامل، وضعیت اقتصادی در کشور و همچنین کمبود تولید در این شرایط دخیل بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت، باید سیاستی را لحاظ کند که بازار عرضه و تقاضا مشخص باشد، اظهار کرد: دولت می‌تواند در بخش اجاره، برنامه‌ای را اجرا کند که این بخش بتواند روند بهتری را طی کند.

موسوی گفت: اکنون خلاء‌های قانونی برای تولید و عرضه مسکن نداریم. مجلس، قانون گذار است و وظیفه این نهاد، نظارت بر این امر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درفصل تابستان و جابجایی خانوارها، نوسان در قیمت مسکن وجود دارد تصریح کرد: بعد از تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد بازار مسکن، تحولاتی را درخصوص قیمت های جدید خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

مسکن ،قیمت ،تولید ،ارز ،بازار 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman