ایده هایی ارزان برای تغییر دکوراسیون

ایده هایی ارزان برای تغییر دکوراسیون
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۱۹ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۹

تغییر دکوراسیون همیشه هم گران نیست، می‌توانید با چند ایده ساده دکور خانه را با مد جدید تغییر دهید و چندان هم هزینه نکنید.
به گزارش اخبار ساختمان، دکوراسیون خانه های کوچک کار سختی نیست اگر کمی خلاقیت داشته باشید. تغییر دکوراسیون شاید در ابتدا به نظر کاری گران قیمت باشد اما با چند روش خلاقانه ساده می‌توانید دکوراسیون خانه‌های کوچکتان را با مد روز تغییر دهید.

تغییر دکوراسیون با رنگ سال

رنگ سال آبی کلاسیک است. این رنگ آبی به لاجوردی نیز نزدیک است. شما می‌توانید برای تغییر دکوراسیون خانه با رنگ سال یکی از دیوار‌های خانه را با غلتک‌های جدید و یک قوطی رنگ آبی کنید. اینکار هزینه و زمان بسیار کم برای شما خواهد داشت.

بعد از اینکه یکی از دیوار‌های خانه را به رنگ آبی در اوردید در دومین گام چند کوسن آبی رنگ نیز به مبل هایتان اضافه‌کنید. لازم نیست حتما کوسن‌ها را خریداری کنید می‌توانید از روکش‌های آبی رنگ استفاده کنید دوتا سه کوسن برای رنگ دادن به مبل‌هایتان کافی است.

بهتر است همه خانه را با رنگ آبی تزئین نکنید یک دیوار و چند کوسن معمولا برای تغییر دکور کوچک کافی است اما ست کردن آن با وسایل دیگر ممکن است برایتان مشکل باشد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم چند وسیله تزئینی کوچک که آبی رنگ است نیز به وسایل تزئینی خانه اضافه کنید.

تغییر دکور سرویس‌های بهداشتی با رنگ سال

سرویس‌های بهداشتی معمولا با سرامیک‌های سفید تزئین شده اند بنابراین تزئین آن چندان کار سختی نیست.

شما می‌توانید گل‌های آبی‌خشک و معطر، شمع‌های معطر و استیکر‌های خاص و زیبا را روی سرامیک‌ها و روشویی قرار داده و آن را با رنگ ابی تزئین کنید.

تغییر دکورسیون اتاق خواب

دکوراسیون آبی رنگ اتاق خواب را هم می‌توانید با استیکر‌های زیبا و تغییر رنگ ملحفه‌ها انجام دهید. شما می توانید از پرده های ساده نیز برای تغییر دکوراسیون استفاده کنید. پرده های ساده در خانه های کوچک هم حس مینیمال به خانه می‌دهد و هم اینکه خانه شما را بزرگتر نشان می‌دهد. هرچه از رنگ در خانه بیشتر استفاده کنید قطعا خانه شما شاد‌تر به نظر می‌رسد اما اگر طرفدار سبک مینیمال هستید بهتر است از دو تا سه رنگ بیشتر در خانه استفاده نکنید.

تغییر مبل‌های خانه یکی از روش‌هایی است که می‌توان با آن دکوراسیون خانه را تغییر داد. اما اگر مبل‌های شما راحتی است بهتر است قبل از تعویض آنها به پیشنهاد ما توجه کنید. مبل‌های راحتی را می‌توان با تغییر روکش دوباره نو و جدید کرد. البته نه با کمک مبل‌ساز. شما می‌توانید روکش‌هایی برای مبل هایتان تهیه کنید که قابل تعویض است خیاط‌ها می‌توانند به راحتی برایتان این روکش ها را آماده کنند.

اطراف هر تکه از روکش کشی دوخته می‌شود که به صورت لباس روی تشک مبل قرار گرفته و آن را ثابت می‌کند. با اینکار می توانید هم مبل‌هایتان را نو نگهدارید و هم با روکش‌های رنگی تغییری در دکوراسیون خود ایجاد کنید. برای اینکه روکش‌ها شکل واقعی داشته باشد می‌توانید از پارچه های مخمل برای اینکار استفاده کنید.

وسایل مد روز در آشپزخانه

همچنان پیشنهاد می‌کنیم برای آشپزخانه و روی کابینت‌ها از استیکر استفاده کنید. شما می‌توانید با گلدان نیز رنگ و بوی بهاری ونو شدن به آشپزخانه بدهید. استفاده از پرده و صندلی‌های گلدار یکی دیگر از روش‌هایی است که آشپزخانه شما را نو می‌کند.

اگر قصد خرید وسایل آشپزخانه را دارید می‌توانید از ظروف چوبی استفاده کنید ظروف چوبی بسیار شیک و همیشه مد روز است. تا جایی که می‌توانید از وسایل مصنوعی استفاده نکنید استفاده از وسایل طبیعی تزئینی مانند گلدان‌های طبیعی می‌تواند حس جاری بودن زندگی را برای شما بیشتر کند.

هارپی نیوز

برچسب ها:

دکوراسیون ،رنگ 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman