حضور ایران در بازار ساختمان ارمنستان

حضور ایران در بازار ساختمان ارمنستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۷ | ۱۳۹۸/۰۲/۲۹

بازدید نمایندگان شرکت های بزرگ ارمنستانی از غرفه های ایرانی نشان دهنده توجه آنها به توسعه همکاری با ایران است.
به گزارش اخبار ساختمان، شرکت های ایرانی امسال با ارائه کالاها و خدمات در زمینه های تولید شیشه، سرویس های بهداشتی، سیستم های گرمایش، کف پوش و دیوارهای پیش ساخته، لوازم برقی و طراحی داخلی منازل در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان سازی در ایروان حضور فعال دارند.

نمایندگان شرکت های ایرانی در تلاشند تا با ارایه کالاهای مرغوب سهمی از بازار ارمنستان را به خود اختصاص دهند و بازدید مقامات و نمایندگان شرکت های بزرگ ارمنستانی از غرفه های ایرانی و گفتگو با مسئولان این غرفه ها نشاندهنده توجه آنها به توسعه همکاری با شرکت های ایرانی است.

ورمیشیان رئیس کمیته دولتی عمران ارمنستان می گوید: صنعت ساختمان سازی در ارمنستان رشد می کند و حضور شرکتهای مختلف ایرانی در این نمایشگاه نشان می دهد که آنها قصد دارند در این رشد نقش مهمی ایفا کنند و من خوشحالم از این بابت.

سالانه در ارمنستان نمایشگاه های بین المللی مختلفی برگزار می گردد و شرکت های ایرانی در این نمایشگاهها حضور فعالی دارند، امسال بیش از 20 شرکت معتبر ایرانی در نمایشگاه صنعتی ساختمان سازی حاضر شده اند تا نمونه هایی از دستاوردهای ایران را در این زمینه نشان دهند و به نظر می رسد از این حضور راضی هستند.

صداوسیما

برچسب ها:

ساختمان سازی ،صنعت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman