نیروهای مسلح صاحبخانه می شوند

نیروهای مسلح صاحبخانه می شوند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۸ | ۱۳۹۸/۰۴/۰۲

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: یکصد هزار واحد مسکونی ظرف سه سال برای خانواده بزرگ نیروهای مسلح ساخته می شود و با اجرای این طرح کارکنان جوان نیروهای مسلح صاحبخانه می شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت یکصد هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع گفت: این تفاهمنامه شامل همه کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و سازمان ها، موسسات و شرکت های وابسته به نیروهای مسلح است.

وی گفت: قرار است این خانه ها سه ساله ساخته شود و در اختیار خانواده بزرگ نیروهای مسلح قرار گیرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص میزان مشارکت این وزارتخانه در این طرح توضیح داد: براساس این تفاهمنامه وزارت دفاع از همه ظرفیت خود در امر تامین مسکن استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: وزارت دفاع هم ظرفیت ساخت و ساز و هم ظرفیت قانونی در امر جابه‌جایی و انتقال پادگان ها را دارد که برای اجرای این طرح از آن استفاده می کند و اراضی مورد نظر را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می دهد.

وزیر دفاع همچنین در خصوص میزان نیاز کارکنان این وزارتخانه به مسکن گفت: سالانه ۱۰ تا ۳۰ هزار نیروی جدید وارد خانواده بزرگ نیروهای مسلح می شوند به همین دلیل در این بخش از ساخت مسکن عقب هستیم و لازم است که این عقب افتادگی ذیل این تفاهمنامه جبران شود.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه کارکنان جوان نیروهای مسلح بعد از ۱۵ سال خدمت صاحب مسکنی می شوند که با مشارکت بانک ها ساخته خواهد شد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،ساخت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman