فرماندار ویژه شهرستان میانه تاکید کرد:

لزوم تسریع در بازسازی مناطق زلزله‌زده

لزوم تسریع در بازسازی مناطق زلزله‌زده
Facebook Twitter LinkedIn

۰۸:۴۹ | ۱۳۹۹/۰۲/۱۷

فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اتمام فصل کاری تا چند ماه دیگر، بر لزوم تسریع در بازسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی بویژه در روستاهای زلزله زده تاکید کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمدرضا مشایخی در آیین تودیع و معارفه مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان میانه با بیان اینکه در حوزه مقاوم سازی مساکن روستایی از متوسط کشوری بالاتر هستیم، این افتخار را حاصل زحمات مدیر، همکاران بنیاد مسکن و تعامل مطلوب آنها با سایر ادارات دانست.

وی با بیان اینکه عامل اصلی خسارات کم زلزله شدید سال گذشته، مقاوم سازی منازل روستایی است، از خدمات خلیل احمدیان مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان قدردانی و افزایش انگیزه و روحیه در بین کارکنان و شادابی و نشاط محیط اداری را از دیگر عملکردهای مطلوب وی عنوان کرد.

مشایخی در ادامه برای حیدر کبیری در سمت مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان که پیش از این معاونت این اداره را عهده دار بود، آرزوی توفیق کرد.

وی با اشاره به بومی و درگیر بودن وی با مسائل زلزله اخیر، خاطرنشان کرد: گستردگی شهرستان و تعدد روستاها بر سنگینی این مسوولیت می افزاید.

فرماندار ویژه میانه در پایان خواستار افزایش صدور سندهای روستایی و اجرای طرح های هادی در این شهرستان شد.

در پایان جلسه با حضور باباپور، مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح و هدایایی از خلیل احمدیان تجلیل و حیدر کبیری به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن میانه معرفی شد.

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷دقیقه و ۳ ثانیه بامداد ۱۷ آبان ۱۳۹۸ حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان، ‌زنجان و اردبیل احساس شد.

این حادثه پنج فوتی داشت و موجب تخریب و آسیب بیش از پنج هزار واحد مسکونی روستایی شد.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman