رونمایی در شیراز؛

نخستین سامانه بهینه ساز ساخت و ساز کشور

نخستین سامانه بهینه ساز ساخت و ساز کشور
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۲۰ | ۱۳۹۸/۰۴/۱۷

سامانه مدیریت منابع سازمانی (ERP) حاصل بیش از ده سال تجربه و توانمندی مهندسین جوان ایرانی و بومی استان فارس در صنعت ساختمان و برنامه‌نویسی با موفقیت طراحی و اجرا شد.
به گزارش اخبار ساختمان، زینالی مدیر عامل شرکت فپکو با بیان این که توسعه یک نرم‌افزار بومی در حوزه صنعت ساختمان برای نخستین بار در کشور طراحی شده است افزود: سامانه erp که به‌صورت تحت‌وب و بر بستر ابری طراحی و پیاده‌سازی شده است، این قابلیت را در اختیار مدیران قرار می‌دهد که همیشه و در همه‌جا طرح‌های خود را مدیریت و با کارآمدترین ابزار فرایند‌های کاری خود را کنترل و نظارت کنند.

وی گفت: علاوه بر مدیران، مهندسان، کارمندان و حتی کارگردان معمولی نیز با استفاده از ابزاری که این سامانه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد می‌توانند وظایف نظارتی و عملیاتی و درخواست‌های خود را به‌سریع‌ترین و ساده‌ترین روش انجام دهند و پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت فپکو افزود: بر اساس برآورد کارشناسان می‌تواند تا بیش از ۴۰ درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده در حالی که تنها یک‌درصد هزینه برای هر طرح ساختمانی در پی دارد.

زینالی گفت: سازندگان این نرم‌افزار امیدوارند با فراگیری این نرم‌افزار صنعت ساختمان و سایر صنایع در استان فارس و حتی کشور شاهد یک تحول و جهش عظیم باشد.

صداوسیما

برچسب ها:

ساخت ،مسکن ،صنعت ،ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman