صادرات وین تک به بیش از 50 کشور جهان

صادرات وین تک به بیش از 50 کشور جهان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۳ | ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

در حال حاضر برند وین تک با صادرات به بیش از 50 کشور جهان به عنوان یک برند خوشنام در بازار جهانی صنعت پروفیل یو پی وی سی در و پنجره شناخته می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، شرکت وین تک که پیشتر توانسته بود استاندارد رال آلمان به عنوان یکی سختگیرانه ترین استانداردهای جهان را اخذ کند، در حال حاضر توانسته است حضور خود در برخی از بازارهای منطقه ای و بین المللی را نیز محقق کند و به عنوان صادرکننده این صنعت فعالیت کند.

در حالی که بازار پروفیل یو پی وی سی در و پنجره در کشورهای مختلف جولانگاه رقابت برندهای معتبر خارجی به شمار می رود، اما وین تک توانسته است در این مسیر یک سر و گردن بالاتر از سایر تولیدکنندگان ایرانی قرار گرفته و حضور خود در بازارهای صادراتی را تثبیت کند.

به طوری که هم اکنون پروفیلهای UPVC وین تک در سه قاره جهان و هشت کشور تولید و به 54 کشور جهان از این مجموعه های صنعتی صادر می شوند.

وین تک با احداث واحدهای صنعتی مدرن و مجهز به تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا در سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا در کشورهای ترکیه، آلمان، روسیه، اوکراین، تونس، آذربایجان، هندوستان و ایران پروفیل های UPVC را تولید و با دایر کردن دفاتر، انبارها و شبکه گسترده فروش، محصولات تولیدی خود را در 54 کشور و در اقصی نقاط جهان عرضه و از طریق این دفاتر و نمایندگی ها نیازهای فنی و لجستیکی مشتریان و مصرف کنندگان محصولات وین تک را مرتفع می کند.

 


برچسب ها:

درب و پنجره ،وین تک ،صادرات 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman