نماینده مردم سیرجان در مجلس:

ساخت مسکن اجتماعی باید در اولویت باشد

ساخت مسکن اجتماعی باید در اولویت باشد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۲۷ | ۱۳۹۸/۰۵/۰۵

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس، از واگذاری زمین به تعاونی های مسکن این دو شهرستان در قالب مسکن اجتماعی خبر داد و اظهار داشت :برای رفع کاستی های حوزه مسکن باید این مهم در اولویت برنامه ریزان قرار گیرد.
به گزارش اخبار ساختمان، شهباز حسن پور افزود : علاوه بر واگذاری مسکن اجتماعی ، مردم بردسیر و سیرجان می توانند وام بهسازی و بازسازی بافت های فرسوده را نیز به مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت کنند.

وی اضافه کرد: موضوع تامین مسکن اجتماعی در نشستی که به اتفاق استاندار کرمان با وزیر راه و شهرسازی در محل وزارتخانه داشتیم مطرح شد و واگذاری زمین به تعاونی های مسکن سیرجان و بردسیر مورد توافق وزیر قرار گرفت.

حسن پور ادامه داد: با طرح موضوع وام های بهسازی بافت های فرسوده، خواستار پرداخت وام های بهسازی و بازسازی در شهرستانهای سیرجان و بردسیر شد.

وی گفت: پس از موافقت وزیر راه و شهرسازی مقرر گردید به تمام متقاضیان وام های بهسازی و بازسازی در سیرجان و بردسیر، مبلغ ۵۰ میلیون تومان با سود ۱۰ درصد پرداخت شود.

نماینده مردم بردسیر و سیرجان ضمن قدر دانی از مدیران حوزه راه و شهرسازی استان کرمان اعلام کرد: متقاضیان وام های بهسازی و بازسازی بافت های فرسوده ، می توانند از روز شنبه به ادارات راه و شهرسازی سیرجان و بردسیر مراجعه و جهت تشکیل و تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

شهرستانهای بردسیر و سیرجان با داشتن ۱۲۰ کیلومتر فاصله از یکدیگر، در یک حوزه انتخابیه قرار دارند.

سیرجان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری و بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارند.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،ساخت ،بهسازی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman