حمایت انجمن تهویه مطبوع ایران از نمایشگاه ساختمان مشهد

حمایت انجمن تهویه مطبوع ایران از نمایشگاه ساختمان مشهد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۲۹ | ۱۴۰۰/۰۳/۱۷

انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران به جمع حامیان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد پیوست.
به گزارش اخبار ساختمان، این تشکل مهم صنعتی که با همت بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران تشکیل شده، در تلاش است تا با مشارکت فعالان این صنعت در بزرگترین رویداد نمایشگاهی شرق ایران زمینه معرفی جدیدترین دستاوردهای تهویه مطبوع ایران را فراهم کند.

برپایه این گزارش، تاکنون نیز تعداد زیادی از برندهای خوشنام صنعت تهویه مطبوع ایران حضور خود را در این بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ساختمان مشهد قطعی کرده اند و با توجه به رویکردهای مربوط به تعمیق ساخت داخل و بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان داخلی در زمینه خودکفایی، تلاش خواهند کرد تا جدیدترین محصولات خود را طی روزهای برپایی نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.

همین گزارش حاکی است، انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران نیز طی سالهای سخت تحریم تلاش کرده است تا به عنوان یک تشکل پیشگام زمینه توانمندسازی سازندگان داخلی را فراهم ساخته و گام های موثری در جهت عبور از مشکلات و محدودیت های غیرعادی تجاری علیه ایران بردارد و اکنون نتیجه بسیاری از این تلاش ها در نمایشگاه ساختمان مشهد به منصه ظهور خواهد نشست.

این گزارش می افزاید، طی سالیان گذشته بازار داخلی ایران در سیطره برندهای خارجی در زمینه تجهیزات سرمایشی و سیستم های تهویه مطبوع بوده، اما در سالهای اخیر و به رغم اعمال تحریم ها با تلاش سازندگان داخلی اقدام های گسترده ای در جهت رفع انحصار و وابستگی به برندهای خارجی در این صنعت برداشته شده است.

بر اساس این گزارش، حضور انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران و شرکت های فعال این صنعت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از آن جهت حائز اهمیت است که طی سالهای اخیر حجم ساخت و سازها و طرح های عمرانی در شرق ایران و به ویژه شهر مشهد رشد چشمگیری داشته و سطح کیفی ساخت و سازها در این مناطق نیز متناسب با استانداردهای روز دنیا پیشرفت کرده و بهره گیری از تجهیزات پیشرفته در کانون توجه سازندگان قرار داشته است.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman