آمادگی تهویه دماوند برای حضور در نمایشگاه ساختمان مشهد

آمادگی تهویه دماوند برای حضور در نمایشگاه ساختمان مشهد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۰۲ | ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

با نزدیک شدن به زمان برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی به میزبانی کلانشهر مشهد شرکت تهویه دماوند نیز اعلام کرده است برای حضور در این رویداد بزرگ مشارکت فعال خواهد داشت.

به گزارش اخبار ساختمان، به نظر می رسد برپایی بزرگترین رویداد نمایشگاهی شرق ایران در این دوره بیش از پیش در کانون توجه تولیدکنندگان و مجموعه های خدماتی صنعت ساختمان ایران قرار گرفته و شرکت تهویه دماوند نیز در کنار دیگر بزرگان صنعت تهویه مطبوع و برندهای خوشنام صنعت ساختمان ایران در این رویداد حضور خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، شرکت تهویه دماوند که امروزه به عنوان یکی از پیشتازان صنعت تهویه مطبوع ایران شناخته می شود، پس از سالها تحقیق و توسعه و همکاری با موسسات و دانشگاه های مطرح از جمله دانشگاه صنعتی شریف و شرکت SANYO کره جنوبی ضمن کسب تجربه در زمینه طراحی، مشاوره و ساخت تجهیزات صنعتی تهویه مطبوع بر اساس آخرین استاندارد ها توانسته است به جایگاه قابل قبولی در بازار ایران دست پیدا کند.

این شرکت در زمینه تولید، نصب و راه اندازی چیلرهای جذبی در انواع آبگرم ضد کریستال و بخار تک مرحله ای، چیلرهای تراکمی هوا خنک و آب خنک با کمپرسورهای اسکرو، رفت و برگشتی، اسکرال وپکیج یونیت با قابلیت استفاده از انواع کمپرسورها و همچنین قابلیت نصب انواع تجهیزات کنترلی و فیلتراسیون برای فضاهای عمومی و بیمارستانی و اتاق های تمیز فعالیت می کند.

در عین حال طراحی و تولید هوا سازهای هایژنیک مخصوص بیمارستان ها، شرکت های دارو سازی و اتاق های تمیز، ایرواشر با قابلیت نصب انواع فیلتر و تجهیزات برای فضاهای عمومی و اتاق های تمیز (هایژنیک)، فن کویل در مدل های سقفی، زمینی، کانالی و کاستی، برج های خنک کننده در انواع سانتریفیوژ و فایبرگلاس و یونیت هیتر در انواع آلومینیومی و استیل با مبردهای بخار و آب از دیگر ظرفیت های این مجموعه بزرگ صنعتی است.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد و شرکت تهویه دماوند نیز یکی از حاضران در این رویداد بزرگ ساختمانی خواهد بود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman