شرکت گرم ایران به نمایشگاه ساختمان مشهد می رود

شرکت گرم ایران به نمایشگاه ساختمان مشهد می رود
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۴ | ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

در کنار استقبال گسترده از نمایشگاه ساختمان مشهد توسط تولیدکنندگان مطرح در صنعت ساختمان، شرکت گرم ایران نیز در این رویداد بزرگ ساختمانی حضور خواهد یافت.

به گزارش اخبار ساختمان، درحالی به زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان مشهد نزدیک می شویم که تاکنون شرکت های بسیاری برای حضور در این رویداد بزرگ ساختمانی اعلام آمادگی کرده اند، در همین رستا گرم ایران که یکی از شرکت های پیشرو در صنایع حرارتی ایران محسوب می شود نیز برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده است.

بر اساس این گزارش؛ شرکت گرم ایران فعالیت خود را از سال 1359 با ساخت دو نوع مشعل گازسوز آغاز نمود و به تدریج ضمن بهره گیری از تکنولوژی و دانش، توانسته توانایی خود را در زمینه تولید انواع مشعل های گازسوز، گازوئیل سوز، مازوت سوز و چندگانه سوز از ظرفیت 20,000-30,000,000 kcal/h گسترش دهد بطوریکه امروز، گرم ایران پس از چهل سال تلاش و تولید انواع مشعل، یکی از بزرگتربن و مطرح ترین تولیدکنندگان مشعل در سطح ملی است.

در سال 1390 پس از بررسی امکانات فیزیکی و فنی و علمی شرکت گرم ایران از سمت شرکت های مطرح و جهانی RIELLO و BAXI ایتالیا، این شرکت توانست با افتخار به عنوان پایگاه تولید پکیج و مشعل های این دو کمپانی بزرگ را به ترتیب در سطح منطقه کسب نماید. شرکت گرم ایران در کنار تولید انواع مشعل، به تولید انواع پکیج دیواری و زمینی، رادیاتور تمام دایکست آلومینیومی و فیلتر گاز در سایزهای مختلف نیز پرداخته است.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد و شرکت گرم ایران نیز در این رویداد بزرگ ساختمانی حاضر خواهد بود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman