مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد:

نیمه تمام ماندن هزار مسکن مهر در فارس

نیمه تمام ماندن هزار مسکن مهر در فارس
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۲ | ۱۴۰۰/۰۹/۰۳

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: یک‌هزار واحد مسکونی از طرح مسکن مهر در این استان باقی مانده که تعداد ۴۹۶ واحد مسکونی با مشکل قضایی مواجه است.
به گزارش اخبار ساختمان، جعفر زاهدی در ادامه گفت: یک‌هزار واحد مسکونی از طرح مسکن مهر در این استان باقی مانده که تعداد 496 واحد مسکونی با مشکل قضایی مواجه است.

وی با بیان اینکه حدود 320 واحد در قالب پروژه‌های سه‌جانبه و تعاونی‌های مسکن در مراحل اتمام کار است، افزود: به منظور تکمیل محوطه سازی و آماده سازی پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر این استان، هم اکنون تعداد پنج پروژه با مساحت حدود چهار هکتار و اعتبار 100 میلیارد ریال مراحل اجرایی را می‌گذرانند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: همچنین برای خدمات روبنایی مسکن‌های مهر 13 مدرسه، 15 مسجد، چهار پاسگاه کلانتری، چهار باب مرکز درمانی و یک باب واحد تجاری اجرا شده و یا در حال انجام است.

زاهدی با بیان اینکه امسال در طرح نهضت ملی مسکن سهمیه احداث 58 هزار و 876 واحد مسکونی به این استان اختصاص داده که تعداد 106 هزار نفر در این طرح نام نویسی کردند، افزود: همچنین در طرح اقدام ملی مسکن 51 هزار واحد سهمیه احداث به فارس داده شده که تعداد 105 هزار و 901 نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اسامی تعداد 20 هزار و 227 نفر در سامانه طرح اقدام ملی تایید شده که هشت هزار و 829 نفر مدارک خود را تکمیل و به بانک معرفی شدند، اما در طرح نهضت ملی هنوز پایشی انجام نشده است.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman