راهنمای خرید شیشه سکوریت به نقل از مشاورین فنی مهندسی الماس شیشه جهان نما

راهنمای خرید شیشه سکوریت به نقل از مشاورین فنی مهندسی الماس شیشه جهان نما
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۰ | ۱۴۰۰/۰۹/۲۱

شیشه سکوریت در ساخت انواع پنجره، نمای ساختمان، درب های ورودی ثابت و متحرک، پارتیشن های اداری، دکوراسیون داخلی فروشگاه و نرده های شیشه ای کاربرد دارد و می توانید از آن ها برای این شرایط استفاده کنید.

تکنولوژی تولید شیشه سکوریت

قرار گرفتن شیشه تحت فرآیند حرارت دیدن بدین صورت می باشد. ابتدا مراحل مقدماتی انجام میشود. این مراحل شامل برش شیشه در ابعاد مورد نظر و انجام فرآیند دیاموند بر روی لبه‌ها و شستن آن‌ ها می باشد. پس ‌از آن شیشه در واحد کنترل کیفیت مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد. برای جلوگیری از وجود نواقصی همانند حباب‌ ها، خراش‌ ها و … . این نواقص باعث تضعیف عملکرد شیشه می‌شود.در صورت تأیید واحد کنترل کیفیت، شیشه با عبور از روی غلطک‌ های افقی وارد کوره می‌گردد. کوره شیشه را با درجه حرارت بیش از ۶۰۰ درجه سانتی‌گراد (استاندارد صنعت شیشه ۶۲۰ درجه سانتی‌گراد است) حرارت میدهد. تحت فرایند خنک‌ کردن از فر خنک‌ کننده عبور داده میشود. در طول این فرایند که فقط چند ثانیه طول می‌ کشد، هوا با فشار بالا از طریق نازل‌ های مخصوص به سطح شیشه برخورد می‌کند. خنک کردن سطوح بیرونی به مراتب سریع‌ تر از مرکز است. لذا سطوح بیرونی پس از سرد شدن منقبض میشود. با آغاز فرایند سرد شدن مرکز شیشه بخش های سطحی آن از انقباض مرکز جلوگیری می نماید. در نتیجه تنش در مرکز باقی می‌ماند.

شیشه سکوریت چیست؟

یکی از محصولاتی که در ضخامت های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد، شیشه سکوریت است. به این محصول نشکن می گویند زیرا مقاومت مکانیکی آن تقریبا ۵ برابر از شیشه های ساده است. این شیشه به قدری محکم بوده که تنها با وارد شدن ضربه های بسیار شدید شکسته می شود و به قطعات کوچک و ریز که تیز نیستند، تبدیل می شود. کوره شیشه سکوریت با دمای ۷۰۰ درجه سانتی گراد کار می کند. پس از بیرون آوردن شیشه از کوره، باید سریعا سرد شود، در غیر این صورت عملکرد آن نیمه باقی خواهد ماند. اگر به دنبال این هستید که طرح روی شیشه سکوریت بگذارید، توصیه می کنیم از محلی که دارای محصولات تخصصی است خریداری کنید. بهترین شیشه سکوریت اصفهان را می توان در شرکت الماس شیشه جهان نما پیدا کرد و از مزایای آن بهره مند شد.

 



حمام شیشه ای با شیشه سکوریت


• شیشه حمام های بکار رفته در حمام مستر از نوع سکوریت می باشد.
• شیشه سکوریت برای حمام در منازل جهت جداسازی حمام از سایر قسمت های منزل استفاده می گردد.
• شیشه حمام در واقع مانند دیوار کاربرد داشته با این تفاوت که مانعی برای ورود نور و هوا نیستند.
• شیشه حمام علاوه بر جداسازی فضا نقش مهمی در جلوگیری از ورود رطوبت، باکتری و… به سایر نقاط منزل داشته و از تأثیر هوای مرطوب حمام بر دیگر فضاها خودداری می‌کند.
• از مزیت‌ و ویژگی های شیشه سکوریت حمام، می‌توان به سبک بودن درب‌ها و پارتیشن اشاره کرد که درب‌ها به‌راحتی حرکت کرده و به دلیل قاب‌دار بودن درب‌ها و نوار خور بودن فریم ها, شیشه حمام دارای استحکام خوبی می‌باشد.
• شیشه حمام ریلی نیز در سه طرح قابل‌مشاهده می‌باشد که بیشترین تفاوت آن‌ها در فریم بکار برده شده در آن‌ها می‌باشد. مانند شیشه ریلی اسپایدر که جلوه مدرن و زیبایی را برای فضای شما به ارمغان خواهد آورد.
• فریم بکار برده شده در شیشه سکوریت حمام عموماً از نوع آلومینیوم آکسترود شده و یا استیل ضد زنگ می باشد.
• کابین‌های حمام ریلی فریم لس(بدون فریم) ساخته‌شده از یراق‌آلات تمام استیل می‌باشد.
• شیشه‌ها از نوع سکوریت (نشکن) می باشد و طرح‌های مختلف به‌صوت سندپلاست قابل‌اجرا است.

درب با شیشه سکوریت

به نقل از مشاورین فنی مهندسی الماس شیشه جهان نما؛ جهت تولید درب های شیشه ای و نرده شیشه سکوریت از تکنولوژی سکوریت کردن شیشه استفاده می گردد. امروزه درب شیشه ای سکوریت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوبترین انواع درب ورودی می باشد. زیبایی شناسی مدرن در دکوراسیون روز بر استفاده از درب شیشه ای تاکید می کند. زیبایی و هارمونی که درب شیشه ای سکوریت در فضا و نرده شیشه سکوریت مورد استفاده ایجاد می کند چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.درب شیشه ای سکوریت از لحاظ ایمنی بین ۵تا۱ برابر بیشتر از شیشه معمولی قرار دارند شاکله اصلی تشکیل دهنده این درب ها میباشد. درب شیشه سکوریت در طول زمان دچار زنگ زدگی وخوردگی نمیشود.با داشتن قابلیت تمیز کردن درب همواره حالت نو بودن را حفظ میکند و درب به حالت دکوراتیو و محیط زیبا تبدیل میکند. توانایی قفل شدن این نوع دربها بحث افزایش توانایی حفاظت از مکان را به خوبی روشن می سازد. از مواردی که نشان دهنده ایمنی این نوع درب ها می باشد مقاومت بالای درب شیشه سکوریت در برابر ضربه و فشار می باشد که امکان شکستن آن را به کمترین مقدار می رساند. دیگر مزیت درب شیشه ای سکوریت استفاده بهینه و مناسب از نور محیط بوده تا علاوه بر افزایش نور از تاریکی فضا نیز جلوگیری نماید. انعطافی که درب شیشه ای سکوریت ایجاد میکند علاوه بر تغییراتی که در اندازه درب تولید شده می باشد، می تواند در فضاها و مکان های مختلف با کاربرد و عملکرد های متفاوت نصب شود یعنی می توان از انواع درب های شیشه ای در فضاهای اداری و یا فضاهای تجاری، مسکونی مورد استفاده قرار گیرد که این نشان از انعطافی است که این نوع درب دارد. یکی از مزیت های عمده درب شیشه ای سکوریت مقاومت در مقابل دما و حرارت و همچنین ضربه می باشد که این خاصیت به دلیل شوک دمایی می باشد که در طی جریان تبدیل شیشه معمولی به شیشه سکوریت می باشد از دیگر دلایل بسیار مهم برای استفاده از درب سکوریت شیشه ای می توان به ایمنی آن اشاره کرد. درب سکوریت شیشه ای هنگامی که بر اثر حادثه یا اتفاقی شکسته می شود شیشه ان به قطعات بسیار ریز و صیقلی تبدیل می شوند که این امر باعث می شود تا خطر جانی برای افراد حاضر در صحنه بوجود نیاورد.

قیمت شیشه سکوریت

بهترین قیمت شیشه سکوریت را می توانید از شرکت الماس شیشه جهان نما خریداری نمایید. کارشناسان و مسئولین این مجموعه همواره در تلاشند تا انواع شیشه سکوریت را در ابعاد مختلف در اختیار شما قرار دهند. عوامل تاثیر گذار در هزینه شیشه سکوریت ابعاد، اندازه، کیفیت، ضخامت و شفافیت هستند. با خرید شیشه سکوریت از الماس شیشه جهان نما قادر خواهید بود از محصولاتی با مقاومت بالا در برابر سرما و گرما و خطر شکستن کمتر استفاده کنید. این شرکت می تواند بهترین انواع این محصول را در قیمت های مختلف ارائه دهد. به عنوان مثال کارشناسان تمامی تلاش خود را می کنند تا اطلاعاتی کامل را درباره قیمت شیشه سکوریت لمینت، قیمت شیشه سکوریت ۱۴۰۰، قیمت شیشه سکوریت پرشیا، قیمت قفل پایین شیشه سکوریت و قیمت شیشه سکوریت مات و هزینه لوازم جانبی نظیر قیمت نوار شیشه سکوریت در اختیار مشتریان قرار دهند. با توجه به این موارد می توان به قیمت شیشه سکوریت اصفهان توجه کرد و با در نظر گرفتن منطقه و متراژ شیشه، هزینه را بیان کرد.

انواع شیشه سکوریت

می توان اشاره کرد که انواع شیشه سکوریت با توجه به رنگ، ضخامت و کیفیت تولید می گردند. هر کدام از مشتریان بر اساس نیاز خود یکی را انتخاب کرده و با مشاوران متخصص تماس می گیرند و برای نصب شیشه سکوریت نیز اقدام می کنند. این موارد در میلیمترهای متفاوت نیز در نظر گرفته می شوند که شامل ۱۰، ۶ و ۴ میلیمتر می شوند که هر کدام کاربردهای متنوعی دارند. انواع شیشه سکوریت بر اساس طیف رنگ شامل رنگی، سفید، مات یا دودی و یا لمینت شیشه سکوریت می شوند. شیشه سکوریت ریلی نیز یکی از انواع است که از آن در نحوه باز و بسته شدن به صورت ریلی است و به دلیل ایمنی بالا در ساختمان های مهم مورد استفاده قرار می گیرند.

* شیشه سکوریت رنگی
* شیشه سکوریت مات
* شیشه سکوریت سفید
* شیشه سکوریت ریل
* شیشه سکوریت رفلکس
* شیشه سکوریت لمینت


خرید شیشه سکوریت

برای خرید شیشه سکوریت باید عواملی را برای خود و ساختمان در نظر بگیرید. اول اینکه بدانید شیشه را برای کجا می خواهید. اگر برای منزل بخواهید نوع آن با ساختمان های اداری یا اطلاعاتی متفاوت است. نکته بعدی نحوه اندازه گیری صحیح است که باید ابعاد شیشه سکوریت به درستی لحاظ شود. مهمترین بخش توجه به مکانی که از آن خرید می کنید و امکاناتی که آن مجموعه دارد. آیا می توان در آن خرید قفل شیشه سکوریت را انجام داد یا اینکه باید از پاساژ شیشه سکوریت خریداری شود یا از محلی به نام کارخانه تولید شیشه سکوریت؟ یا اینکه شیشه دارای دوام بالایی است و در دماهای بالا آسیبی نمی بیند.

سوالات متداول

شیشه سکوریت در کجاها کاربرد دارد؟

شیشه سکوریت در ساخت انواع پنجره، نمای ساختمان، درب های ورودی ثابت و متحرک، پارتیشن های اداری، دکوراسیون داخلی فروشگاه و نرده های شیشه ای کاربرد دارد و می توانید از آن ها برای این شرایط استفاده کنید.

خرید شیشه سکوریت چه مزیت هایی دارد؟

با خرید شیشه سکوریت با استحکام بالا می توانید امنیت را از آن خانه های خود کنید. این شیشه دوام بالایی دارد و از تغییرات آب و هوایی در امان است. در برابر حرارت آسیب نمی بیند و در دماهای بالا از مقاومت بالایی برخوردار است.

منبع : الماس شیشه جهان نما


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman